Kekesikää jotain kivaa siskolle 30-v synttäretten kunniaksi ohjelmaa?
meinasin järjestää mukavan päivän, mutten tiedä oikein mitä siihen sisältyisi.... syömässä käynti kuuluu ohjelmaan tietysti ja illalla karaoke (siskoni on karaoke-fani). Siis päivän ohjelmaa kaipailisin, mukana vain minä ja siskoni.
Kommentit (8)
tai kampaajan tekemän kampauksen tai jotain..? Entäs joku elokuva leffassa tai kotona katsottuna? Ruusu hänelle? Ja sit sinne karaokeen. Tai joku juttu, mistä siskosi erityisesti pitää tai on aina halunnut kokeilla. Ratsastus? No tässä vähän jotain idiksiä. :)
toi kampaaja oli aika kiva, mitähän maksaa kampauksen tekeminen? Lisään vielä, että sisko on raskaana, viikolla 14.
Muita ideoita?
menkää sinne ja lopuksi vielä komeat sukellukset pallomereen
eli jos joku tyyliin elokuva aihe kiinnostaisi niin voisi pukeutua elokuvan tyyliin ja edetä sen mukaan. Meikäläistä on aina kiehtonut 30-40-luvun tyyli pukeutua luonnon-värisiin asuihin. Glamouria ja vähän pitsiäkin ja siihen aikaan oli mahtavia asuja, mitkä hatut ja millaiset asut.
Tietty, jos haluaa vuokrata asut niin se maksaa, mutta minä olisin valmis maksamaan itsekin, jos joku minulle tärkeä henkilö olisi valmis tekemään minulle ihanan yllätyksen. No tietysti se ei enää olis yllätys jos tietäisin sen etukäteen, mutta jälkikäteen silti olisin valmis maksamaan asustani normaalit kustannukset.
Pääasia on, että on joku joka ajattelee todellakin minua ja haluaa minulle ihania ylläreitä. Onko vain haaveita vai jos edes kuulisin, että jollekin on tapahtunut näin, olisin onnellinen.
Paikka oli Studiokaraoke Helsingissä. Oltiin todella tyytyväisiä, etenkin morsian!
Juttu menee siis niin, että listalta saa valita biisin, jonka laulaa ja se äänitetään levylle ja kanteen saa oman kuvan. Suosittelen lämpimästi! Hinnat ehkä melko kalliita, mutta kerrankos siskosi täyttää pyöreitä.
eikö kukaan muu juhli kolmekymppisiä?