Maastokuvioiset housut miehellä, melko varma junttimerkki
Oletteko huomanneet? Yleensä jos miehellä on maastokuviolliset housut hän on yleensä jollain lailla juntahtava, usein myös rasistinen. Tykkää kaljanjuonnista ja mahdollisesti autoista, saattaa olla muka kova jätkä. Välltelen maastokuviohousuisia miehiä kuin ruttoa.
Kommentit (33)
Oisko aloittaja kuitenkin sen juntti....
http://blog.trashness.com/wp-content/uploads/2012/09/camouflage-pants-jacket-style.jpg
http://ayooluwaakande.blogspot.fi/2013/02/trend-men-camouflage-outfits.html
Mä käytin joskus sellaisia naisten maastohousuja, ne istuivat perseestä täydellisesti, ja sitteb joku kiree musta tissipaita niiden kanssa. Voin sanoa että olin erittäin kuumaa kamaa lesbojen keskuudessa :D Enää en kehtaisi niitä housuja pitää, en ainakaan niin kauaa kun ovat vielä lähiökamaa. Tuolla ne kaapissa ovat, ehkä taas joskus voin laittaa ne jalkaan :)
Tämä aloitus on junttiuden äiti!!
Vaatteet ne miehen tekee ja silloin pitää olla pyhäpuku ja kauppiksen kouluutus takataskussa.
No mieheni käyttää silloin tällöin maastokuvioisiahousuja. Ei ole rasisti, itse on tosin ulkomaalaisen ulkomuotonsa saanut rasistista kohtelua (on supisuomalainen, niinkuin vanhempansakin. Saattaa omata jotain intiaani/lappalais/inuittiverta). Kaljaa tykkää juoda, mutta ei ole mitenkään verrattavissa alkoholismiin. Enemmän nauttii moottoripyörähuumasta, kuin autoista. Tosin ei omista kumpaakaan ajo-oikeutta. Enemmän mentaliteettinä "make love, not war".
Käyttää töissään noita housuja, kun niissä on monet taskut, johon saa kivasti työkaluja. Jos tosiaan voi töiden jälkeen lähteä baariinkin niiden kanssa.
Hassua, miten stereotypiat ovat ja pysyvät: tatuoidut ovat kaikki linnakundeja, pitkät hiukset ovat vain homoilla/narkeilla/hevareilla. Suomileijona ja kalju on automaattisesti uusnatsi. Jokainen pitkät mustat hiukset ja pitkän mustan nahkatakin omaava on saatananpalvoja.... Osa tietty osuu joidenkin kohdalle, mutta harva asia on ihan noin mustavalkoinen näin 2000-luvulla.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 21:28"]
No mieheni käyttää silloin tällöin maastokuvioisiahousuja. Ei ole rasisti, itse on tosin ulkomaalaisen ulkomuotonsa saanut rasistista kohtelua (on supisuomalainen, niinkuin vanhempansakin. Saattaa omata jotain intiaani/lappalais/inuittiverta). Kaljaa tykkää juoda, mutta ei ole mitenkään verrattavissa alkoholismiin. Enemmän nauttii moottoripyörähuumasta, kuin autoista. Tosin ei omista kumpaakaan ajo-oikeutta. Enemmän mentaliteettinä "make love, not war".
Käyttää töissään noita housuja, kun niissä on monet taskut, johon saa kivasti työkaluja. Jos tosiaan voi töiden jälkeen lähteä baariinkin niiden kanssa.
Hassua, miten stereotypiat ovat ja pysyvät: tatuoidut ovat kaikki linnakundeja, pitkät hiukset ovat vain homoilla/narkeilla/hevareilla. Suomileijona ja kalju on automaattisesti uusnatsi. Jokainen pitkät mustat hiukset ja pitkän mustan nahkatakin omaava on saatananpalvoja.... Osa tietty osuu joidenkin kohdalle, mutta harva asia on ihan noin mustavalkoinen näin 2000-luvulla.
[/quote]
Tosin en nyt voi tietynlaista junttiutta miehestä kieltää... Ainakaan siis perinteisin mittarein katsottuna: On maalta kotoisin ja käynyt vain amiksen. Koko ikänsä tehnyt töitä ja saunaan kuuluu pari olutta... Onhan tuo aika junttia :D
Meinaatko, että ne on jotenkin paremmat sitten naisella vai?
Voi kuulkaa, tyyli-ikonit (self proclaimed). Naisten paskaiset tennariläpyskät, lyhyet tukat ja ne maastokuvioiset housut - joskus jopa maastokuvioiset legginsit (!)... jeezus.
Mies saa tuollaiset sentään anteeksi kun kaikki tietävät, että vain noin prosentilla miehistä on silmää tyylille, mutta että naisetkin kulkevat samanlaisissa rytkyissä :X
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 21:30"]
Meinaatko, että ne on jotenkin paremmat sitten naisella vai?
Voi kuulkaa, tyyli-ikonit (self proclaimed). Naisten paskaiset tennariläpyskät, lyhyet tukat ja ne maastokuvioiset housut - joskus jopa maastokuvioiset legginsit (!)... jeezus.
Mies saa tuollaiset sentään anteeksi kun kaikki tietävät, että vain noin prosentilla miehistä on silmää tyylille, mutta että naisetkin kulkevat samanlaisissa rytkyissä :X
[/quote]
Aivan samaa mieltä.
Ap
Maastokuvioiset on ehkä kuumimmat housut mitä miehellä voi olla! Mutta vain silloin, kun ne roikkuu puolessa perseessä ja jalassa on joko Niken lenkkarit tai Timberlandin klassikot.
Naisella maastokuvioisetleggarit on ihanat.
En kiroile eikä ole tatuointeja.
Minkälaiset housut rasistinaisella on? Haluaisin niihin pöksyihin.
Vai onko niillä hame?
-Mies 29v-
No voi olla. Mä pidän maastokuosista ja olen maaseudun ihmisenä kasvanut sen keskellä, lähes jokainen kun metsästi ja itsekin harrastin luonnossa samoilua ja eläinten bongailua.
Juntti taidan olla, mutta eipä se mua haittaa tippaakaan. Kumma jos teitä haittaa :)
Ne samat housut saatan laittaa ihan minne vain, että kaupungillakin mut voi ne jalassa nähdä, ja vaikka kumisaappaat jalassa.
Onpahan teillä sitten jotain miettimistä, ja saatte tuntea itsenne jotenkin paremmiksi ja supertyylikkäiksi.
Mun mies käyttää maastohousuja.. tai no sellasia farkkutylisiä maastohousuja. On se jollain tapaa juntti, mutta samalla myös menestynyt 300 ihmistä työllistävän yrityksen omistaja ja toimitus/konserninjohtaja. Sosiaalinen, avoin tyyppi ja ei nyt ihan tyhmäkään. Metsästää kyllä paljon ja harrastaa moottoripyöriä.
Eli on siinä junttimaisia piirteitä, mutta toisaalta ei mikään umpijuntti.
Oli kyllä niin huvittava näky kun yks mies oli puettu
päästä varpaisiin maastokuviovaatteisiin.