Olen 26v enkä ole koskaan ollut nuoren miehen kanssa
En ole koskaan tapaillut yhtäkään nuorta miestä. Tapailun aloitin melko myöhään, joskus 22-vuotiaana. Ensimmäinen poikaystävä oli 37. Nykyinen on jo 42. Kiihotun vanhemman miehen itsevarmuudesta ja miehekkyydestä sekä rajuista otteista (jota kaikki tosin eivät osaa). Muita kaltaisiani linjoilla?
Kommentit (20)
Olen ikäisesi ja oma syyni on enemmänkin se että vanhemmissa löytyy pehmeämpiä ja älykkäämpiä. Voiko olla turhempaa asiaa kuin nuori mies?
Eivät niin. Minä pidän rajusta. :)
ap
Kyllähän nuori mieskin voi olla raju. :)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 20:58"]
Olen ikäisesi ja oma syyni on enemmänkin se että vanhemmissa löytyy pehmeämpiä ja älykkäämpiä. Voiko olla turhempaa asiaa kuin nuori mies?
[/quote]Vanha nainen? Tiukan lainsäädännön takia hukkaan menevä teinityttö?
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 21:10"]
-Mies 29v-
[/quote]
Miten sulla voi mennä henkilöön tällainenkin ketju? Nyyh nyyh.
Minäkin olen tähän asti harrastanut noita vanhoja, mutta nyt ajattelin kokeilla nuorempaa, kun nelikybäsillä ei tahdo libido riittää mun tarpeisiini.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 21:05"]
Kyllähän nuori mieskin voi olla raju. :)
[/quote]
Niin voikin, mutta vanhempi raju on kiihottavampaa. :)
ap
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 21:13"]
-Mies 29v-
[/quote]
[/quote]Mistä sinä minun tunteistani tiedät? Huumoriin vastataan huumorilla ja pitää kestää.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 21:28"]
-Mies 29v-
[/quote]
[/quote]Mistä sinä minun tunteistani tiedät? Huumoriin vastataan huumorilla ja pitää kestää.
-Mies 29v-
[/quote]
Jännä että sanot aina sopivan paikan tullen huumoriksi sellaisiakin asioita joista olet aiemmin puhunut tosissasi. En voi arvostaa ihmistä joka puhuu typeriä eikä sitten edes seiso niiden sanojensa takansa.
Etpä ole ihan kauheesti menettänyt :D
Kyllä se nuoriliha on parempaa, jaksavat toisenkin kerran melkein heti perään! ;) itselläni oli säätöä 18v miehen alun kanssa, meillä tuolloin 5v ikäero, oli kyllä kiihkein kesä ikinä. saatettiin nussia joku 5 kertaa päivässä ;)
N25
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 21:41"]
Kyllä se nuoriliha on parempaa, jaksavat toisenkin kerran melkein heti perään! ;) itselläni oli säätöä 18v miehen alun kanssa, meillä tuolloin 5v ikäero, oli kyllä kiihkein kesä ikinä. saatettiin nussia joku 5 kertaa päivässä ;)
N25
[/quote]
Tässäkö sinun hienoin saavutuksesi elämässä? Hymiö.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 21:28"]
-Mies 29v-
[/quote]
-Mies 29v-
[/quote]
Jännä että sanot aina sopivan paikan tullen huumoriksi sellaisiakin asioita joista olet aiemmin puhunut tosissasi. En voi arvostaa ihmistä joka puhuu typeriä eikä sitten edes seiso niiden sanojensa takansa.
[/quote]Helppo tehdä tuollaisia väitteitä ilman todisteita. Omaa mutua peliin ja historiallisten todisteiden puute niin voila.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 21:43"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 21:41"]
N25
[/quote]
Tässäkö sinun hienoin saavutuksesi elämässä? Hymiö.
[/quote] Taidat olla vain kateellinen. Nauruhymiö.
Monissa parikymppisissäkin on itsevarmuutta ja varmoja otteita. Mut kukin tavallaan.
Mistä tiedät jos et oo kokeillu nuorta?
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 22:53"]Mistä tiedät jos et oo kokeillu nuorta?
[/quote]
Siis nuoret miehet eivät vetoa ulkonäöllisesti eivätkä muutoin suhdemielessä. Kyse ei ole vain seksistä. Mutta seksissä eniten kiihottaa kun vanhempi mies vääntelee itsevarmasti eri asentoihin lupaa kysymättä.
ap
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 22:53"]Mistä tiedät jos et oo kokeillu nuorta?
[/quote]
Siis nuoret miehet eivät vetoa ulkonäöllisesti eivätkä muutoin suhdemielessä. Kyse ei ole vain seksistä. Mutta seksissä eniten kiihottaa kun vanhempi mies vääntelee itsevarmasti eri asentoihin lupaa kysymättä.
ap
[/quote] eikö sinusta tunnu seksin jälkeen raiskatulta ja hyväksikäytetyltä?
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 23:12"]
[/quote]
ap
[/quote] eikö sinusta tunnu seksin jälkeen raiskatulta ja hyväksikäytetyltä?
[/quote]
Ei todellakaan. :D
ap
Kaikki eivät osaa mutta toisaalta kaikki eivät halua olla rajuja.
-Mies 29v-