Ilmottaako poliisit kotiin,
jos mies (tai vaimo) viedään putkaan selviämään???
Kommentit (7)
Ainakaan systerille kerrottu kun miehensä putkaan kärrättiin. Itse joutui soittelemaan sairaalat yms läpi jotta missä se on.
koko yö huolehtia, että onko kuolleena ojanpohjalla, sairaalassa, putkassa vai missä. Miks eivät ilmota, vai onko siinäkin joku yksityisyydensuoja? Olisko pitäny soittaa poliisilaitokselle, sairaalaan ja vaikka mihin? Harmittaa vaan todella kun eivät ilmota mitään. Omaa tyhmyyttähän se mieheltä oli, mut miks koko perheen piti kärsiä?
Kunhan ihmettelin tätä hommaa ja sitä onko käytäntö jokapuolella Suomea sama!!!
kuulemma kuka tahansa voisi sanoa olevansa vaimo, äiti tms..
eli ravintolasta tullessaan mieheni yritettiin ryöstää/hakata. Oli onnistunut puolustautumaan suht ok kahta hyökkääjää vastaan. Poliisi oli sattumoisin ajanut ohi ja mennyt " tappelun" väliin ja tietty vei kaikki kolme putkaan. Olin myöskin aivan hermorauniona kotona ja kävipä mielessä että onko kuollut tai jotain. Tai löytänyt jonkun naikkosen jonka luokse lähtenyt (tätä ajatellessa olin lähinnä raivoissani). Ukko ilmestyi siinä joskus 8 jälkeen aamulla kotiin. Meinasin käydä kurkkuun kiinni et missä on tullut yö vietettyä mutta selitys oli aika hyvä.
Todellakin saisi jonkun soiton laittaa että tietäis että on turvassa!!!
Pelko, viha ja muut tunteethan siinä pintaan nousee kun mies lähtee kavereitten kanssa kaljalle, muttei kotiin kuulu vaikka iltapäivä on jo pitkällä. Ei ollu tämä munkaan mies mitään pahojaan tehny, oli vaan sammunu kotimatkalla ja ONNEKSI poliisit korjas talteen. Ties miten olis käyny jos olis jätetty sinne tienposkeen sammuneena. Se vaan jurppi ettei kotiin ilmotettu. Toisaalta ymmärrän, eihän poliisitkaan kaikkea voi tehdä.
voit kyllä soittaa poliisiasemalle ja kysyä. Varmasti kertovat kos mies / vaimo antaa luvan.