Onko veikkauskoneen käyttö vaikeaa?
Ajattelin hakea työhön missä joutuu käyttämään veikkauskonetta, mutta pelottaa että se on hirveän hankala varsinkin kun en tiedä veikkauksesta mitään. Jonkun pari riviä ihan peruslottoa olen joskus pelannut mut siinä kaikki. Työilmoituksessa kyllä sanottiin että koneen käyttö opetetaan, mutta kun niitä eri veikkauksia on niin monia erilaisia.
Kommentit (6)
Ei ole. Sen oppii hetkessä. Usein sen kanssa menee kyllä hermot, koska tulostin tukkeutuu yhtenään.
On se aika vaikeaa aluksi, varsinkaan jos ei tajuu veikkauksen peleistä juuri mitään (esim minä en tiedä). Perus lotto, keno yms on vielä helppo mutta sitten kun niitä pitää jakaa, tai tehdä täyskenoja sun muita niin on aluksi aika sekaisin. Urheilupeleistä puhumattakaan. Kaikista ärsyttävintä on kuitenkin kun asiakas tulee ja sanoo kaiken tuhatkertaisella nopeudella ja olettaa myyjän muistavan kaiken. Ja sitten vielä suututaan, kun pyydetään toistamaan asiat!! ARG
Minä ollut nyt kolmesti sen koneen kanssa tekemisissä,enkä vieläkään sitä kunnolla osaa. Pikapelit ja tarkistus onnistuu,mutta muuten täyttä hepreaa...
Aika nopeasti sen oppii. Asiakkaat vaan ei tunnu ymmärtävän että sitä konetta ei osaa heti käyttää ja asiakkaan pitäisi sanoa yksi asia kerrallaan että sen saa näpyteltyä siihen koneeseen.
Ja jos jotain menee väärin, kupongin voi mitätöidä ja aloittaa alusta
Ei ole vaikeaa kun sen oppii. Oppimiseen ei mene kauaa.