Sain tänään joutsenten lentoa videolle!
Ensimmäistä kertaa elämässäni. Jee, jee, jee, jee, jee!!!!!!!
Kommentit (12)
Hienoa, tuosta se lähtee. Voit näyttää sen koko teidän luokalle ja muille 9v ikäisille.
Vierailija kirjoitti:
Wau ja onnea. Mä olen saanut otettua valokuvia perhosista ja tikasta tosi läheltä.
Kiitos ja hyvää onnea on ollut sinullakin kun olet saanut tikasta lähikuvia! Perhoset eivät ehkä ole niin säikkyjä lähtemään heti pois jos on zoomia kamerassa, mutta tikasta en ole saanut lähikuvaa. Puuta nakutteli tien toisella puolella, mutta lähti heti pakojaisiin kun kameraa kaivoin esille, enkä halunnut turhanpäiten häiritä. Yritän pitää sellaista periaatetta, että minun kuvausintoni ei saa mennä eläimen oikeuksien yli. Eli en halua häiritä, vaan olen mieluummin ilman kuvia. Loppukesästä jäin ilman kalasääksen kuvaa. Aurinko paistoi videokameran kuvaruutuun, niin, etten nähnyt tarkentaa. Yritin sinne päin lentosuuntaan osoitella, mutta ei jäänyt kuvaan. Nuo joutsenet lensivät ihan päältä, joten sain enemmän aikaa tähtäilyyn ja kuvaruudustakin näki mitä kuvaan :D
Luontokuvaaminen on kyllä ihanaa, vaikka ei mitään erikoista saisi bongailtua.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, tuosta se lähtee. Voit näyttää sen koko teidän luokalle ja muille 9v ikäisille.
Olenkin aikuinen, mutta onneksi osaan arvostaa sellaisia asioita, joihin minulle ei aiemmin ole suotu mahdollisuutta. Kiljun ja hypin vielä vanhainkodin pihallakin jos näen vaikka uuden revontulimuodon, jota en ole ennen nähnyt :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenkin aikuinen, mutta onneksi osaan arvostaa sellaisia asioita, joihin minulle ei aiemmin ole suotu mahdollisuutta. Kiljun ja hypin vielä vanhainkodin pihallakin jos näen vaikka uuden revontulimuodon, jota en ole ennen nähnyt :)
Kun on nähnyt muutaman tuhat lentävää joutsenparvea, niin ei enää hätkähdä siitä, että meillä on Suomessa sellainen jännä juttu kuin luonto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on nähnyt muutaman tuhat lentävää joutsenparvea, niin ei enää hätkähdä siitä, että meillä on Suomessa sellainen jännä juttu kuin luonto.
Olen minäkin nähnyt ennen, ne lentävät tästä yli monta kertaa vuodessa. En vain ole saanut ennen niiden lentoa videolle. Minulla on myös noin 20 000 kukkakuvaa ja yhä uudelleen kevään kukkien puhkeaminen jaksaa hämmästyttää ja otan niistä kuvia <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin kuvan kun aurinko paistoi heinänkorteen, mitäs siihen sanot?
Yritäpä saada joutsenten lento verolle, siitä olisi paljon enemmän hyötyä.
Tuntuu näin sivusta katsoen kovin hämmentävältä, että joku jaksaa hehkuttaa jonkun lintujen lentämisen tai perhosen kuvaamista. Oletteko te todellakin noin kivikylän kasvatteja, että eläimet ovat teille uusi kokemus?
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu näin sivusta katsoen kovin hämmentävältä, että joku jaksaa hehkuttaa jonkun lintujen lentämisen tai perhosen kuvaamista. Oletteko te todellakin noin kivikylän kasvatteja, että eläimet ovat teille uusi kokemus?
Ei, ei uusi, mutta aina yhtä ihana ja arvostettava kokemus :)
Vierailija kirjoitti:
Osaatko sinä lentää?
Vierailija kirjoitti:
Valo saa joutsenen sulat näyttämään valkoistakin valkoisemmalta. Joutsenten silhuetti piirtyy taivaan sinisyyteen selkeästi. Joutsenen keho näyttää pehmoiselta ja sulavalta ja siivet ovat auringon kultaamat. Pirteä pikku pakkanen kutittelee poskia ja aurinko paistaa. Täydellinen hetki <3
Wau ja onnea. Mä olen saanut otettua valokuvia perhosista ja tikasta tosi läheltä.