Teini- ikäisen maskin käyttö
9- luokkalainen, koulussa käyttää maskia kun pitää käyttää. Vapaalla kavereita tavatessa ei käytä. Kun ei muutkaan.
Nytkin ollut koko viikon flunssassa kotona, kun kouluun ei saa nuhaisena mennä. Tusk8n olisi nuhainen jos olisi käyttänyt maskia vapaa- ajallakin. Itsekkyydessään tuo varmasti vielä koronan perheeseen ennen pitkää. Puheet ei auta, ollaan puhuttu. V* tuttaa.
Kommentit (8)
Itse olen kieltänyt teiniikäistä käyttämästä maskia.
En halua että teini myrkyttää itseään maskilla hengittämällä omaa hiilidioksiiniä, se rasittaa munuaisia
ja ilman saanti vaikeutuu joka rasittaa sydäntä.
Eikä ole käyttänyt maski
Vierailija kirjoitti:
niitä ei vaan kiinnosta.
Ei tuon ikästä oikein voi kotonakaan pitää, kun haluaa kavereita tavata. Vaikka ei ois isoissa porukoissakaan, mutta kun näkee Jennan maanantaina, Kaisan tiistaina, Eveliinan keskiviikkona... siis koulun jälkeen, niin kyllä siitä viikon mittaan paljon kontakteja tulee. Ja maskeja ei käytetä kun se on niiiiiin noloo.
Vierailija kirjoitti:
Ap saisi kuolla koronaan.
Jonne, sun pitäisi olla vielä koulutunneilla!
Vierailija kirjoitti:
En halua että teini myrkyttää itseään maskilla hengittämällä omaa hiilidioksiiniä, se rasittaa munuaisia
Eikä ole käyttänyt maski
Kiellät varmaan koronarokotteenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole käyttänyt maski
Kiellät varmaan koronarokotteenkin?
Tottakai kiellän
Korona ei ole vaarallinen normi ihmiselle
Koronarokote ei välttämättä toimi ja voi tulla haittoja, tyhmää rokottaa jotain vastaan joka ei ole vaaralinen
Osa suomalaisista on tullut hulluksi, mutta tyhmästä päästä kärsii koko ruumis
Korona muuntuu joten aina vaan uuta rokotetta kehoon, aivan hullua toimintaa
Koronarokote antaa suojan 3 kk, sehän on vitsi
niitä ei vaan kiinnosta.