Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teillä ois purenta arka hammas ,menisittekö ...

Vierailija
28.04.2014 |

Hammaslääkäriin heti vai myöhemmin ? Tää oli muutaman päivän helvetin kipeä :( nyt ei muuten kipeä muutako että ei kärsi syyä mitään vasemmalla puolella.., meenkö heti vai odotanko vielä? Onko tällänen päivystys asia? Lisäksi ihan kamala hammaslääkäri pelko :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todnäk hampaan juuri on tulehtunut. Mene heti hoidattamaan. Saat juurihoidon joka tosin on vain "tekohengitystä" ja myöhemmin hammas pitää poistaa.

Terkuin: neljä hammasta poistettu

Vierailija
2/10 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kivun syy oli juurihoidetun hampaan kohdalla ollut ientulehdus, joka ensin hoidettiin antibiooteilla ja sitten piti tehdä puolitoista tuntia kestänyt ienleikkaus. Hammasta ei tarvinnut poistaa, mutta ienleikkauksen jälkeen toki olin viikon jäätelö- ja sorbetti yms kylmien soseiden dietillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaan juuri on tulehtunut, ja se pitää juurihoitaa. Älä huoli, osaavat kyllä puuduttaa hyvin! Mene yksityiselle, se on sen arvoista. Jos pelko on todella paha ja rahaa löytyy, pyydä sedaatio.

Hammas ei tule siitä itsessään mihinkään paranemaan. Jollet hoida, kärsit kovista kivuista viikkoja kunnes juuri menee kuolioon, mutta tämäkään ei poista ympäröivän alueen tulehduksesta johtuvaa särkyä. Tiedän kokemuksesta enkä suosittele. Jatkuva tulehdustila ei muutenkaan ole terveellistä, vaan voi johtaa jopa verenmyrkytykseen.

Pystyn samaistumaan tilanteeseesi hyvin, olen itse pahasti hammaslääkäripelkoinen ja minulle on tehty 4 juurihoitoa. Ei oo paha, kyllä sä pystyt siihen!

Itselläni hammaslääkäripelkoon on auttanut parhaiten se, että käyn tarkastuksessa/suuhygienistillä puolen vuoden välein, yksityisellä. Näin hyvät kokemukset pysyvät tuoreena muistissa, eikä isoja remontteja tarvitse tehdä

Vierailija
4/10 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, mitä kuuluu?

Vierailija
5/10 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaa aika heti

Vierailija
6/10 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla niin kauhea pelko että miehellekki märisin aamulla:( meinasin soittaa ajan mutta alan ihan täriseen ku ajattelen soittoa sinne...

Vierailija
7/10 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti menisin lääkäriin

Vierailija
8/10 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin myöhemmin ja suosittelen lämpimästi että varaat ajan HETI! Mulla hammas oli pahasti tulehtunut.....kärsin myös erittäin pahasta hammaslääkärikammosta ja siksi lykkäsin menoa aina vaan myöhäisemmäksi, kunnes sitten eräänä päivänä kipu oli järkyttävä ja poski turposi järkyn kokoiseksi...ei ollut enää vaihtoehtoja

Vierailija
9/10 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä mitään haittaa ole mennä myöhemmin, jos siihen ei enää satu.Sehän voi olla vaikka vaan tulehtunut ien.

Vierailija
10/10 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 jatkaa vielä, et varmaan noloa tunnustaa mut mies varasi mulle ajan kun itse en siihen pystynyt. Tätä pelkoa ei voi ymmärtää, kuin toinen samasta asiasta kärsivä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä