Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoa kiinnostaa vain pikaseksi - mikä neuvoksi?

Vierailija
28.04.2014 |

Olin luullut, että se menisi toisin päin, että naiset kaipaisivat pidempää aktia kuin miehet, mutta meillä se on niin, että vaimo haluaa aina heti tietyn asennon, jossa saa varmasti nopean orgasmin muutamassa minuutissa ja itse toki pääsen kyllä siihen tahtiin, mutta mieluusti jatkaisin vaikka tunninkin useita asentoja varioiden yms.

Asiasta on ollut juttua, että koitettaisiin pidempäänkin joskus, mutta ei se koskaan toteudu. Minulla on aika kookas penis ja siinä tietyssä asennossa se vain kuulema tuntuu niin vastustamattoman hyvältä, että haluaa vain antaa mennä. Onko siis tyytyminen tylsähköön seksiin, vai mikä neuvoksi? Onko vastaavasta kokemuksia? Olemme 30-40-v. välillä ja itse ainakin koen olevani nuori, vetreä ja innokas kokeilemaan kaikenlaista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen nykyisen mieheni kanssa erityisen helpoti lusikka-asennossa. Siksi haluan kovasti, että mieheni panee mua siinä sillai. Ymmärrän hyvin naistasi. Miksi muuttaa sellaiseen asentoon, jossa ei saa tai jossa ei tunnu läheskään yhtä hyvältä. Mies kyllä orkkunsa saa joka kerta, kun vain painaa menemään.

Vierailija
2/4 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki rakastajatar.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 09:08"]

Tulen nykyisen mieheni kanssa erityisen helpoti lusikka-asennossa. Siksi haluan kovasti, että mieheni panee mua siinä sillai. Ymmärrän hyvin naistasi. Miksi muuttaa sellaiseen asentoon, jossa ei saa tai jossa ei tunnu läheskään yhtä hyvältä. Mies kyllä orkkunsa saa joka kerta, kun vain painaa menemään.

[/quote]

Eihän asentojen vaihtelu nyt poissulje sitä kivaa asentoa... Voihan sitä sitten tehä vaikka aluksi,lopuksi ja siinä sivussa.

Vierailija
4/4 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 09:08"]

[/quote]

Niinkö luulet?

Miksei voisi panna sellaisessakin asennossa, että mieskin nauttisi? Kyllä se nainen saa kun tarpeeksi jyystää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi