Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverilla suhde varattuun mieheen..

Vierailija
27.04.2014 |

Hehkuttaa kokoajan, miten upea mies hänellä nyt on ja että mies aikoo erota vaimostaan..Musta tuntuu pahalta, mutta minkäs teet. Vaimo ansaitsis mun mielestä tietää, minkälaisen miehen kanssa on naimisissa. Mies ei ehdottomasti halua vaimonsa tietävän salasuhteesta koskaan, koska ei tahdo loukata. Mun korviin kuulostaa vaan sille, ettei se aiokaan erota.

Piti purkautua täällä, kun ei live-elämässä voi kertoa kenellekään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toi kamalaa. Mun ex-mies piti yllä salasuhdetta nykyseen vaimoonsa sikamaisella tavalla, vaimo oli autuaan tietämätön tästä toisesta naisesta, kunnes vihjeitä radiokanavia myöten alkoi tippua, että herätys sun täydellinen lasten isä vedättää sua. Nykyään tosta jutusta ja erosta on aikaa vuosia ja olen päässyt asian yli. Oli se aika pommi aikoinaan. Multa tippui hiukset päästä erostressin takia.

Vierailija
2/7 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 20:21"]On toi kamalaa. Mun ex-mies piti yllä salasuhdetta nykyseen vaimoonsa sikamaisella tavalla, vaimo oli autuaan tietämätön tästä toisesta naisesta, kunnes vihjeitä radiokanavia myöten alkoi tippua, että herätys sun täydellinen lasten isä vedättää sua. Nykyään tosta jutusta ja erosta on aikaa vuosia ja olen päässyt asian yli. Oli se aika pommi aikoinaan. Multa tippui hiukset päästä erostressin takia.

[/quote]

:(. Kyllä tollanen sivusuhde pitäisi itse kertoa puolisolle. Oli aikomus erota tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin siltä kuin mulla olisi syöpä jne. Nykyään olen terve ja normaalipainoinen eikä hiuksia enää lähde päästä. Ei enää koskaan.

Vierailija
4/7 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan heidän kahden asia, ei siihen oikein voi muut mitään. Toki olisi asiaa kertoa vaimolle jos aikoo erotakin. Miksi pitäisi olla salassa jos on rakastunut toiseen. sattuuhan näitä.

Vierailija
5/7 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies kidutti mua henkisesti jankuttamalla koko ajan, tää on vain seksiä, mä eroan susta pian jne. Tätä jatkua ainakin vuodet päivät samaa riimitystä. Sadisti-Petri toivottavasti pääset helvettiin.

Vierailija
6/7 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua sä täällä ALLAN HEHKUTAT ITSEÄSI. Kaiken järjen mukaan sun kuuluisi olla pahoinpitelystä ja laittomista uhkauksista linnassa.

Vierailija
7/7 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto