Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten lapsi oppii yökuivaksi?

Vierailija
27.04.2014 |

3,5 vuotias on ollut päiväkuiva jo melkein vuoden. Öisin ei nyt kuukauteen ole kastellut vaippaa. Mutta, nyt olen kolmesti kokeillut jättää yövaipan pois ja joka kerran on tulvaa yöllä siivottu. Mitä kannattaisi kokeilla? Vai unohdanko vaan koko jutun pariksi kuukaudeksi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökuivuus liittyy hormoneiin, sitä ei oikein voi opettaa (ellei ole siis esim. erittäin sikeästi nukkuva, ettei herää hätään)

Vierailija
2/4 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain toimii se, että äiti herättää kerran yössä potalle. Mutta aika monilla tuon ikäisillä on vielä vaippa yöllä, voit odotella rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä minua siis ihmetyttää se, että vaippa on kuiva jos se on yöllä päällä, mutta ne kerrat kun on kokeiltu ilman niin on aina pissannut sänkyyn.

aloittaja

Vierailija
4/4 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 20:32"]lähinnä minua siis ihmetyttää se, että vaippa on kuiva jos se on yöllä päällä, mutta ne kerrat kun on kokeiltu ilman niin on aina pissannut sänkyyn.

aloittaja

[/quote]

Meillä tyttö täyttää ens kuussa 5 ja vieläkin tulee vahinkoja välillä, nyt on ollut jo pidempään ilman yövaippaa mutta vuoden ainakin pidettiin vaippaa ja ei pidetty jne.. Kuiva vaippa saattoi olla monta viikkoa mut jos jätit pois niin aina sänky märkä. Nykyään ehkä kerran/2 vk käy vahinko ja herää joskus jopa yöllä käymään vessassa. On siis tosi sikeään nukkuva. Eli hyvin on vielä aikaa odotella teillä!