Onko kukaan tehnyt sitä mikrossa valmistettavaa suklaakakkua?
Kuulemma ei mee kuin n.10min sen valmistamiseen.
Ite en oo kokeillu, mutta joskus tekis mieli kokeilla. ;-)
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 18:54"]Minä!!!! Se on ihanaa!! päälle laitan pallon vaniljajäätelöä, kermavaahtoa ja suklaakastiketta. teen sitä siis Aalto-laseihin. Jos sattuu olemaan minttu-dominoita, laitan sellaisen pohjalle ja taikinan päälle. Slurps!!!
[/quote]
Haluatko vinkata ohjeen?
Ap
Mä googlasin sen, oisko löytynyt kaksplussalta lopulta? Siihen tulee vaan kaakaojauhetta, munaa, pikkuisen maitoa/kermaa, sokeria, jauhoja ja sitä nestemästä sunnuntai-leivontamargariinia. Itse ropsautan vaniliinisokeria vielä mukaan. Alkuperäinen ohje käski pitää vaan 5 min mut ei se todellakaan riitä!
Tuossa, itse laitan siis pikkulirauksen kermaa mukaan. Sen dominon voi joko muussata haarukalla sinne pohjalle tai jättää kokonaiseksi, se muhjautuu ihanasti kun kakku kypsyy. Mmmmmm!!! Just laitoin miehen kauppaan että nyt tehhään pitkästä aikaa tätä :D
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 19:20"]
Tuossa, itse laitan siis pikkulirauksen kermaa mukaan. Sen dominon voi joko muussata haarukalla sinne pohjalle tai jättää kokonaiseksi, se muhjautuu ihanasti kun kakku kypsyy. Mmmmmm!!! Just laitoin miehen kauppaan että nyt tehhään pitkästä aikaa tätä :D
[/quote]
Kiitos ohjeesta. Pitääpäs testata joku päivä. ;-)
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 19:20"]
[/quote]
Kiitos ohjeesta. Pitääpäs testata joku päivä. ;-)
Ap
Mä oon kokeillu sit jotain toista kun se oli vaan minuutti mikrossa mukissa
Minä!!!! Se on ihanaa!! päälle laitan pallon vaniljajäätelöä, kermavaahtoa ja suklaakastiketta. teen sitä siis Aalto-laseihin. Jos sattuu olemaan minttu-dominoita, laitan sellaisen pohjalle ja taikinan päälle. Slurps!!!