Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä?

Vierailija
27.04.2014 |

Olen kohta 13 ja vaikka rintani ei olekkaan isot niin käytän rintaliivejä. Sain ne kaveriltani kun oli hänelle jääneet pieniksi. Äitilläni on rinnat kokoa 70A-75A, haluisin isot rinnat, että tuleeko pinirintaisen äidin tytöllekin sellaiset pienet? Äitini hyväksyi että käytän rintsikoita, mutta ei suostu ostamaan minulle kuin kolmioliivejä niitä Seppälä laatu juttuja.    Haluisin toiset mutta ei äitini oikein suostu siihen, aion käydä ostamassa toiset itse kaupungilta...nolottaa kun muilla on jo rinnat...nyt kun pidän 70AA niin jos en saa toisia ja nää on just hajoomassa joudun käyttää niitä kolmioliivejä ja arvatkaa kun kaikki tuijjottas et mitä tuolle on tapahtunu?! Enkä uskalla puhuu mun äitille kun pelottaa jos se ny rupeis jotn että etsä tarttee jne..mutta onhan sekin nää samat ajat käyny läpi..mutta osti se mulle kuukautis suojia vaikka en etes kerenny pyytää, oon äitille sanonu että mennäänkö alusvaate ostoksille ja näin mutta aina se tarjoo kolmioliivejä vaan, Ärsyttää!! Ja aina suihkussa nolottaa ja tällee.. Kommentteja pliis.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi