Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea kumppanisi on kieltänyt sinua tekemässä sängyssä?

Hubba Bubba
09.12.2020 |

Tässä lista mitä oma rakas vaimoni ei halua mikä tekee miehen työn aika hankalaksi.

1. Vastaanottaa suuseksiä. "Tuntuu liikaa". Minä taas haluaisin antaa tätä lähes päivittäin ilman mitään vaatimuksia vastavuoroisuudesta. Haluaisin vain nähdä toisen nauttivan.

2. Takaapäin "en saa siitä mitään". Ok. Voin olla ilman mutta olisi kivaa vaihtelua edes muutama minuutti.

3. Kakkosta. Ehdoton ei. Ei mikään tärkeä juttu minulle mutta vie taas jännitystä koko touhusta. Voisin pitää sitä suhteen lisämausteena jota voisi kokeilla parin vuoden välein jos haluaa tuhmailla. Ja tasa-arvoisesti voisin ottaa muutaman kerran itse vastaan straponia sillä ehdolla että se on isompi mitä minulla.

4. Rintoihin ei saa koskea. Liian herkät ja sattuu.

5. Käsi ei saa mennä pimpin lähelle tai se siirretään pois. Ainoastaan maila saa olla pelialueella.

6. Vaatteet ja hepenet ovat kiellettyjen listalla. Tulee kuuma tai ei vaan tykkää pitää mitään.

7. Panna liian pitkään. 15 minuutin päästä pitää alkaa lopetella.

8. Penisrenkaan käyttö. Pelkäsi että kestän sen avulla liian pitkään.

9. Dildot, vibraattorit ja seksilelut ylipäätään. Kielletty, pelialueelle saa mennä vaan aito maila.

10. Fantasiat ja roolileikit. Ei kiinnosta. Haluaisin käsikirjoittaa jotain jännitystä arkeen esim murtovaras joka tyhjentääkin keikalla pussinsa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun suhde vaimon kanssa alkoi, olivat seuraavat asiat olivat ehdottomasti kiellettyjä

-Pillun nuoleminen

-Seksi kuukautisten aikana

-Mitkään lelut tai sormet pillulla, kyllä se nyt on vain maila mikä sinne laitetaan kun tunnelma on sopiva

-Suihinotto

-Seksi muussa asennossa kuin nainen selällään ja minä painamassa päällä

-Anaaliseksi

-Seksi muiden kuin oman kullan kanssa

Parikymmentä vuotta myöhemmin ehdottomasti keillettyä on

-Suihinotto

-Anaaliseksi

Olen tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen.

Onko rouva tyytyväinen?

Vierailija
22/25 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista itse kieltäytyneeni muusta kuin että ottaisin mieheltä suihin kun istuu pskalla.

Kimppatouhuihin en lähtisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkoseen työntämisen yllättäen ja pyytämättä.

Vierailija
24/25 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strap onin käytön

Vierailija
25/25 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kieltänyt:

-Hänen pyllyynsä ei saa koskea. Ei siis pyllyvakoon, eikä reikään. Itse kyllä pannut mua peppuun ja tykkää sormeilla seksin aikana

-Palleja ei saa edes hellästi puristella

-Esinahkaa ei saa vetää taakse asti koska sattuu

-Miehen nänneihin ei kosketa. Mun nännejä tyykkää kyllä imeä, purra ja nipistellä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan