Mitä kaikkea kumppanisi on kieltänyt sinua tekemässä sängyssä?
Tässä lista mitä oma rakas vaimoni ei halua mikä tekee miehen työn aika hankalaksi.
1. Vastaanottaa suuseksiä. "Tuntuu liikaa". Minä taas haluaisin antaa tätä lähes päivittäin ilman mitään vaatimuksia vastavuoroisuudesta. Haluaisin vain nähdä toisen nauttivan.
2. Takaapäin "en saa siitä mitään". Ok. Voin olla ilman mutta olisi kivaa vaihtelua edes muutama minuutti.
3. Kakkosta. Ehdoton ei. Ei mikään tärkeä juttu minulle mutta vie taas jännitystä koko touhusta. Voisin pitää sitä suhteen lisämausteena jota voisi kokeilla parin vuoden välein jos haluaa tuhmailla. Ja tasa-arvoisesti voisin ottaa muutaman kerran itse vastaan straponia sillä ehdolla että se on isompi mitä minulla.
4. Rintoihin ei saa koskea. Liian herkät ja sattuu.
5. Käsi ei saa mennä pimpin lähelle tai se siirretään pois. Ainoastaan maila saa olla pelialueella.
6. Vaatteet ja hepenet ovat kiellettyjen listalla. Tulee kuuma tai ei vaan tykkää pitää mitään.
7. Panna liian pitkään. 15 minuutin päästä pitää alkaa lopetella.
8. Penisrenkaan käyttö. Pelkäsi että kestän sen avulla liian pitkään.
9. Dildot, vibraattorit ja seksilelut ylipäätään. Kielletty, pelialueelle saa mennä vaan aito maila.
10. Fantasiat ja roolileikit. Ei kiinnosta. Haluaisin käsikirjoittaa jotain jännitystä arkeen esim murtovaras joka tyhjentääkin keikalla pussinsa.
Kommentit (25)
Kuulostaa ahdistavalta. Miksi olet hänen kanssaan??
Olen huomannut, että lista kielletyistä toimista hieman vaihtelee päivittäin, mutta pääsääntöisesti se, mitä on tekemässä, on juuri tänään kielletty.
//Kuulostaa ahdistavalta. Miksi olet hänen kanssaan??
Koska kaikki muut toimii. Lapset, hyvä kodinhuoltaja ja loistava ruuanlaittaja. Kivat isovanhemmat. Miellyttävä ulkonäkö. Samat elämänarvot.
Ja ihan varmasti minussakin on puutteita jotka kumppani hyväksyy hammasta purren mutta ne salaten.
Meillä taas minä, vaimo haluaisin mieheltä paljon kaikkea erilaista, mutta ei hän innostu. Olen sanonut että haluaisinn hiukan enempi rivoa, mutta ei juuri muutu. Olen hyvin avoin, ja tässä tarkoitan ihan avointa myös kuvainnnollisestikin, sillä juuri muuta en oikein saa. Ja kauan ollaan siis oltu yhdessä.Muutoin seksielo hyvää.
Kyllähän tuo vaimosi tosi estyneeltä kuulostaa. Ite kyllä tekisin nuo kaikki, varsinkin ton fantasiajutun.
Ootko sinäkin naimisissa mun vaimon kanssa?
Oma vaimo ei ole tainnut kieltää mitään. Tai nojoo polttomerkit ja tatuoinnit oli hard limittejä ja tarjoaminen kaverien käyttöön.
Aika lähelle menee meilläkin. Hän tosin tykkää kakkoshommista ja joskus pääsen sillekin puolelle. Sormi- ja käsihommat kuuluvat vakiorepertuaariin, mutta oikeastaan muut tosta AP:n listasta natsaa. Melko yksipuolista on tuo seksi, kun ei oikeastaan mitään uutta huvita kokeilla, "kun ihan hyvä tämä on näinkin".
Ei anaalia. Ykkönen on pillu ja kakkonen on suu, ja niitä saa käyttää miten haluaa. Piiskata saa. Ei dildoja.
Minä haluaisin leluja käyttöön (joita yhdessä hankittu) asuja olisi kiva pukea välillä, asentoja vaihtaa, saada kunnon esileikkiä(kieltä/sormia) itselleenkin, anaaliin olen suostuvainen välillä, paikkoja voisi olla muitakin touhuta kuin sänky ym. Mutta meillä MIES ei ilmeisesti halua. Jos seksin ehdotus tulee minulta on liian väsynyt. Ei jaksa aauja viritellä kun saa aina pakit. Jun mies on sillä tuulella se on aina suoraan yhdyntään tai suuhoitoa hänelle ensin ja sitten toimiin. Asennot aina samat. Kaikkea olen ehdottanut ja aina saan saman vastauksen: joo, kuulostaa kivalta. Kokeillaan vaan joskus. Ja kun se hetki olisi sopiva niin ei. Ei ennalta toivottuna tai ex-temporena. Minkäs teet. Eli epäilenpä että menee ihmisestä kiinni se kuinka paljon haluaa kokeilla kaikkea.
Kielsi sängyllä pomppimisen, jouduin trampalle ulos.
Kerro eksälleni terkkuja. Onneksi uudessa liitossa asiat on täydellisen päinvastoin ja silmät avautuivat naisista ylipäätäänkin eron jälkeen.
Ihan tavallisten, onnellisten, avointen ja seksuaalisesti halukkaiden naisten pitäisi pitää enempi ääntä itsestään, vaikka sitten tällaisilla palstoilla. Minäkin luulin, että se minun arkeni oli ns. normi miehelle, mutta todellisuudessa elin kyllä todella ankeassa suhteessa.
No eipä ole toistaiseksi tullut mieleen sellaista, mistä vaimo olisi kieltäytynyt. Täytyy kai oikein alkaa miettiä, että keksii edes jonkun. :)
Hubba Bubba kirjoitti:
//Kuulostaa ahdistavalta. Miksi olet hänen kanssaan??
Koska kaikki muut toimii. Lapset, hyvä kodinhuoltaja ja loistava ruuanlaittaja. Kivat isovanhemmat. Miellyttävä ulkonäkö. Samat elämänarvot.
Ja ihan varmasti minussakin on puutteita jotka kumppani hyväksyy hammasta purren mutta ne salaten.
Mitä sillä miellyttävällä ulkonäöllä, jos seksi on tylsää tai olematonta?
Joskus suhteen alkupuolella puhuimme seksuaalisista mieltymyksistä ja sanoin, että mua voisi ujosti kiinnostaa hyväillä hänen pyllyään, jos hän lämpenisi ajatukselle. En tiedä tuliko yllätyksenä, kun olen muutenkin aina hänen pakaroissaan kiinni. :D Silloin mies sanoi, ettei ehkä nauttisi siitä, joten sanoin että se on ihan ok ja hyvä tietää. Parempi niin päin kuin se, että menisin omin lupineni hiplailemaan ja se olisikin miehestä epämukavaa.
Asiaan on kuitenkin palattu pariin otteeseen ja mies on tullut vähän kiinnostuneemmalle kannalle. Nyt saan jo hyväillä häntä sormin sieltä ja myös vibraattori siihen ulkopuolelle käytettynä saa aikaan aika tyytyväisiä ääniä. Sisäpuolelle ei ole vielä edetty, mutta kiire ei ole. Eturauhasen koskettelu kiinnostaisi kyllä molempia, mutta se on miehen puolelta vielä sellaisella katellaan-asteella.
En tiedä olenko epäreilu, koska itse en välttämättä haluaisi vastaanottaa peppuseksiä. En ole ehdoton, mutta se vähän jännittää. Mies on sormettanut mua pyllyyn, mutta mulle tulee siitä pskahädän tunne ja pelkään, että suolesta tuleekin jotain. Ehkä vähän turha pelko, mutta kuitenkin.
Kun suhde vaimon kanssa alkoi, olivat seuraavat asiat olivat ehdottomasti kiellettyjä
-Pillun nuoleminen
-Seksi kuukautisten aikana
-Mitkään lelut tai sormet pillulla, kyllä se nyt on vain maila mikä sinne laitetaan kun tunnelma on sopiva
-Suihinotto
-Seksi muussa asennossa kuin nainen selällään ja minä painamassa päällä
-Anaaliseksi
-Seksi muiden kuin oman kullan kanssa
Parikymmentä vuotta myöhemmin ehdottomasti keillettyä on
-Suihinotto
-Anaaliseksi
Olen tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen.
Piereskely.