HAASTE: Tee hyvää joka päivä!
Tee hyvää joka päivä!
Aloita kirjoittamalla tänne kehuen ja kannustaen.
Täällä käy paljon yksinäisiä ja rohkaisua vailla olevia ihmisiä.
Jos alkaa ihmisrodulle tyypilliseen tapaan vituttaa ja ärsyttää liikaa, niin ettet jaksa enää tottumattomilla poskilihaksillasi hymyillä yhtään enempää, mene metsään ja hakkaa päätäsi puuhun, kunnes helpottaa.
Anna hyvän voittaa paha! Aloita itsestäsi. Jokaista tarvitaan!
Kommentit (11)
Yksi hyvä teko tuntemattomalle ihmiselle, joka päivä vuoden ajan ja huomaat saanneesi 365 uutta ystävää.
Onko vaikeampi tehdä hyvää kuin pahaa?
Haluatko voida hyvin vai huonosti?
Teen joka ikinen päivä monta hyvää tekoa, mikä on hyvien tekojen enimmäisraja? Välillä pitää ajatella itseäkin, ei aina vain muita.
Itselleen tekee hyvää tekemällä hyvää muille?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 14:44"]
Yksi hyvä teko tuntemattomalle ihmiselle, joka päivä vuoden ajan ja huomaat saanneesi 365 uutta ystävää.
[/quote]
Liioittelet, kaikki eivät osaa olla kiitollisia vaikka heille oltaisiinkin hyviä ja ystävällisiä.
Helpottaako oloa, jos on muille ilkeä?
Helpottaako oloa, jos on hyvä muille?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 15:15"]
Itselleen tekee hyvää tekemällä hyvää muille?
[/quote]
Ainakin yksi henkilö minun lisäkseni saa samalla oikein hyvää. Jos sinä harrastat ryhmiä, niin siinähän hyvää jaetaan moninkerroin.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 14:44"]
[/quote]
Mulle sana "ystävä" pitää sisällään hieman enemmän, kuin yhden auttavan teon. Jos joku pelastaisi minut jäistä, niin ei se tee pelastajasta ystävääni. Olisin hyvin kiitollinen ja muistaisin hänet ikuisesti positiivisessa mielesä. En silti välttämättä kutsuisi häntä kahville ja tutustuisi tähän pelastajaan paremmin.
Itse koitan päivittäin tehdä hyvää ympärilläni, joskus päivät vaan ovat niin tylsiä, että tilaisuutta ei välttämättä tule. Noh, silloin voin vaikka harjata koiraa, koska se rakastaa sitä :)
Miksi on helpompi valittaa kuin aloittaa asioiden korjaaminen itsestä?
Mitä? Onko tuo nyt muka kannustavaa ja hyvä työ, että käsket ihmisiä hakkaamaan päätään puuhun? Jokuhan voi ottaa sen ihan tosissaan ja saada aivotärähdyksen.