Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti ihastumisesi on kadonnut?

Vierailija
27.04.2014 |

Kuinka kauan sinulla kesti päästä ihastuksen yli, jos aletaan ottaa aikaa siitä kun viimeksi näit hänet? Eli milloin ei enää tule kaipaavaa tunnetta? Haluaisin jo päästä jatkamaan elämää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei katoa, helvetti! Mulla päättyi vuoden vaihteessa lyhyt suhde. Yhä kaipaan. Muutama viiko sitten oli yhden illan suhde joitakin kertoja tapaamani miehen kanssa.  Olen lähettänyt muutaman viestin ja mietin miestä sata kertaa päivässä. Haluaisin sanoa hui hai ja siirtyä eteenpäin, mutta en pysty. Olen tunneaddikti. Kehitän tunteita ja jään niihin kiinni.

Vierailija
2/7 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olla nähty kuuteen vuoteen. Mmm..voi voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juteltiin viimeeksi vuosi sitten, kun tapailu loppui. joka päivä olen ajatellut miestä.

Vielä ei ole onnistunut aktiivinen unohtaminen eikä uusia ihastuksia ole tullut. Pitäisi varmaan yrittää enemmän unohtaa.

Vierailija
4/7 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ihastunut kuuteen vuoteen. Tykkään vain tietynnäköisistä miehistä ja ei ole nyt näkynyt ketään just sellaista. Lähinnä vain ihmetellyt elämääni ja kasvatellut lapsia.

Vierailija
5/7 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vuotta tässä nyt on kärsitty jo. Nähdään kerran vuodessa sukujuhlissa. Ei ole sukua. Tunne on molemminpuolinen, vaikkei kumpikaan halua eikä tee yhtään mitään. Onnellisia omilla tahoillamme, mutta joku ihme klikki meidän välillämme on.

Vierailija
6/7 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haihtuu siinä vaiheessa, kun sen asian on mielessään loppuun käsitellyt. Riippuu kovin monesta tekijästä, kauanko aikaa menee. Minulle kävi niin, että eräs vanha suhde alkoi kummitella mielessä vielä vuosien kuluttua, vaikka sen jälkeen oli ollut vielä kaksi vakavaa suhdetta ennen nykyistä, joka sekin on jo kestänyt vuosia. Tuo suhde oli ollut kovin vaikea ja päättynyt jotenkin epämääräisesti, jäi paljon avoimia kysymyksiä, kun asioista ei voitu keskustella. En siis ollut käsitellyt asiaa aikanaan kunnolla, vaan sysäsin sen jonnekin pois mielestä, jatkoin elämääni ja unohdin koko tyypin vuosikymmeniksi. Siivotessani vanhoja papereitani, kaikki yhtäkkiä palautui mieleeni yhtä tuskallisena kuin se olisi tapahtunut eilen. Oli pakko käsitellä asia kunnolla. Onneksi oli myös pari ystävää, jotka olivat tunteneet kyseisen miehen, ja heidän kanssaan keskustelu oli todella terapeuttista. Aika on myös antanut perspektiiviä, näen monen asian nyt toisin kuin tuolloin. Tiedän, että tapaus on nyt viimein loppuun käsitelty. Vaikka tuo mies nyt kävelisi vastaani, en kokisi enää minkäänlaista tunnekuohua, se on varmaa.

Vierailija
7/7 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Missään sukujuhlissa ei kuule käydä nimenomaan. Sehän taitaa olla se ongelma kun ollaan erottu lähemmäs 10 vuotta sitten jne. Olet nyt erehtynyt henkilöstä.