Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

-6kg ja vielä 10kg edessä, en malta oottaa että laihdun!!

Vierailija
27.04.2014 |

Omassa kehossa viihtyminen on parasta mitä on olemassa. Olen vuosien saatossa tuon reilu 15kg lihonut ja nyt aion sen laihduttaa pois! Toivottavasti vaikka syksyyn mennessä olisi poissa niin saisin kaikki pieneksi käyneet vaatteet käyttöön. En tällä hetkellä viihdy kehossani ja siksi aionkin muuttaa sen sellaiseksi jossa viihdyn. Terveellistä ruokaa ja liikuntaa, uusi tuleva elämäni häämöttää ja en malta oottaa että olen tavoitteessani! Kun olen päässyt tavoite painooni, niin aion jatkaa hyvällä terveellisellä ruoalla ja säännöllisellä liikunnalla ja olla virkeämpi ja energisempi kuin koskaan. :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Jatka vaan samaan malliin!

Vierailija
2/5 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea:) muista kuitenkin myös nauttia hyvästä ruuasta ja herkutella, niin ettei elämä mene vain painon tarkkailuksi:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on kans lähtenyt tuo 6kg. Tosin se on tapahtunut tekemättä mitään sen kummempaa. 

Jos lähtisi vielä 10 kg, olisin jo liian laiha. Viisi saa lähteä, jos näin vain tippuu, kuten tämä 6 kg. En kyllä millään usko, että niin käy. Mutta toisaalta, en olisi uskonut tähän kuuteenkaan, yllätystä kaikki tyynni.

Vierailija
4/5 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoskiitos jatkan samaan malliin! 

Herkuttelen välillä mutta pyrin tekemään sen kun olen kylässä ja jos on tarjolla esim kakkua niin otan kyllä palasen sitä, en ole ehdoton herkkujen suhteen, mutta pyrin olemaan ostamatta niitä kotiin. :) 

Olen hurahtanut terveelliseen ruokaan ja lisännyt rutkasti vihanneksia ja salaattia ruokavaliooni, joka samalla myös mukavasti sitä keventää.

Itse olen lievän ylipainon puolella joten minulle tuo -10kg vielä sopii. Olin ennen sen painoinen ja silloin viihdyin todella hyvin omassa kehossani. Olen ymmärtänyt, että vaikka laihtumimen tapahtuu hitaasti, niin olen kokoajan matkalla kohti parempaa kehoa niin ei ole syytä huoleen vaikka paino junnaisikin välillä. Syön perus terveellistä ruokaa niin kyllä se paino siitä tulee perässä alas. :)

ap

Vierailija
5/5 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea.