Ihmeellisintä joulussa?
Minusta on aina ihmeellistä, että vaikka kuin ois paskaa ennen joulua, töitä liikaa, lahjat viime tingassa, asunto vaihtumassa, joku kipeänä
niin silti joulusta löytyy se rauha ja hetki, jolloin on joulu.
Näin mun elämässä. Mitens sun? Kerro hyvä tarinasi. Tai sitten huono.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ihmeellisintä on se, että me syödään edelleen niitä rospuuttoajan ankeita mädätettyjä, hapatettuja tai muuten vaan tunnistamattomiksi hauduteltuja mössöjä suurina herkkuina jouluisin, vaikka nykyään olisi jo vaihtoehtojakin.
Miksi syöt?
Sama - joulun ajassa on jotain todella maagista ja rauhoittavaa. Omalla kohdallani tunnen tämän vaiheen alkavan jo marraskuun puolella, kuinka se kaikki energia ja lämpö virtaa, vaikka kaikki elämässä olisi vinksin vonksin! Rauha suorastaan laskeutuu pyhien lähestyessä, ja mieli on jotenkin ihan avoin vastaanottamaan kaiken positiivisuuden kautta. :) Levottomuus ja stressi vain häviää.
Itselleni joulu on aina vuoden parasta aikaa.
Mun mielestä ihmeellisintä on se, että me syödään edelleen niitä rospuuttoajan ankeita mädätettyjä, hapatettuja tai muuten vaan tunnistamattomiksi hauduteltuja mössöjä suurina herkkuina jouluisin, vaikka nykyään olisi jo vaihtoehtojakin.