Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että aikuinen nainen pyytää oman aikuisen poikansa..

Vierailija
27.04.2014 |

Onko normaalia että aikuinen nainen pyytää oman aikuisen poikansa kanssaan saunaan ja että poika sitten vielä menee. Siellä 50vuotias ja 25vuotias saunovat aivan kahdestaan.

Muutenkin äiti on omituisen riippuvainen ainoasta lapsestaan (ollut aina yksinhuoltaja pojalleen). Vai olenko minä vain liian kalkkis?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minusta ihan normaalia. Tai itse en ainakaan pystyisi. En ole omien sukulaistenikaan kanssa noin avoin alastomuuden kanssa.

Vierailija
2/17 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on omaishoitaja niin sanooko se että mee yksinäs saunaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä ongelma se että ovat aivan kahdestaan vai mikä? Ja joo, tapoja on erilaisia, en näe  tuossa mitään outoa. Katsos alastomuus ei aina liity seksiin tms.

Vierailija
4/17 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa ne nussii. Mene seuraavalla kerralla tarkistamaan asia.

Vierailija
5/17 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelma se että ovat kahdestaan siellä saunassa enkä liitä alastomuuta ja seksiä yhteen, mutta jokin tuossa minusta on häiritsevää. En osaa kertoa miksi, siksi tulin kyselemään että onko tuo normaalia vai olenko minä vain jotenkin epänormaali ajatusteni kanssa.

Niin, kyseessä on siis vaihdevuosilla käyvä alkoholistinainen ja hänen täysin terve nuori poikansa. Ei ole siis kyse kehitysvammaisesta miehestä ja hänen naisomaishoitajastaan.

Ap.

Vierailija
6/17 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin on, toisille ei. Riippuu ihan kunkin perheen ja jonkunverran varmaan suvunkin, tavoista ja perinteistä.

Meillä on aina aikuiset miehet ja naiset saunoneet erikseen, paitsi pariskunta tietysti voi saunoa keskenään.

Vierailija
7/17 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole mitään pahaa tai omituista, jos se ei ole kummankaan saunojan mielestä pahaa tai omituista.

Vierailija
8/17 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asia huolestuttaa sinua, mikä siinä on outoa?

Vierailija
9/17 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi painotat tuota kahdestaan saunomista? Olisiko normaalimpaa että siellä olisi saunomassa vielä toinenkin aikuinen nainen tai toinenkin nuori poika?

Vierailija
10/17 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun alle 5kymppinen äiti kävi välillä hieman makoilemassa n16v pojan sängyssä, saman peiton alla.

Vierailija
11/17 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko poika normaali? Ei yleensä aikuiset pojat käy äidin kanssa saunassa.

Vierailija
12/17 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 12:24"]

Onko normaalia että aikuinen nainen pyytää oman aikuisen poikansa kanssaan saunaan ja että poika sitten vielä menee. Siellä 50vuotias ja 25vuotias saunovat aivan kahdestaan.

Muutenkin äiti on omituisen riippuvainen ainoasta lapsestaan (ollut aina yksinhuoltaja pojalleen). Vai olenko minä vain liian kalkkis?

[/quote]

Mitä ihmeellistä tossa on?

Vierailija
13/17 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinassa mantšujen kulttuurissa suukottelua pidetään epämiellyttävänä, mutta siellä äideillä on ollut tapana imeä poikavauvojen pippeleitä hellyyden osoituksena. Nykyään tuo tapa on kai jostain syystä vähenemään päin. Osoittaa vaan, että sellaista asiaa kuin "normaali luonnollinen käytös" ei ole, vaan kaikki perustuu opittuun.

Vierailija
14/17 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 12:25"]

Ei ole minusta ihan normaalia. Tai itse en ainakaan pystyisi. En ole omien sukulaistenikaan kanssa noin avoin alastomuuden kanssa.

[/quote]

Mitä ihmeellistä on alastomuudessa? Meillä on koko perhe aina ollut saunassa yhdessä eikä ketään ole haitannut ollenkaan

Vierailija
15/17 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nelikymppinen ei-alkoholisoitunut äiti voisin saunoa aikuisen poikani kanssa, tuskin tapahtuu kun ei asu enää kotona mutta en nyt näkisi sitä niin epänormaalina. Mun lapsihan Se on edelleen.

Vierailija
16/17 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 12:40"]

Kiinassa mantšujen kulttuurissa suukottelua pidetään epämiellyttävänä, mutta siellä äideillä on ollut tapana imeä poikavauvojen pippeleitä hellyyden osoituksena. Nykyään tuo tapa on kai jostain syystä vähenemään päin. Osoittaa vaan, että sellaista asiaa kuin "normaali luonnollinen käytös" ei ole, vaan kaikki perustuu opittuun.

[/quote]

Samoin Thaimaassa Banoi-kansaan kuuluvat äidit voi hipelöidä poikansa penistä ohimennessään. Se on siellä ihan normaalia. Ja tyttöjen pimppejä kutitellaan.

Vierailija
17/17 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yllätykseksi 18v poikani tuli monen vuoden tauon jälkeen minun ja pikkuveljensä kanssa saunaan. Tuntui aivan normaalilta ja luontevalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme