Mitkä ruoat ovat inhokkejasi mutta kyläillessä pakko edes maistaa?
Kommentit (37)
Kaikki makeat. En syö niitä koskaan, koska en pidä niistä. En kakkuja, keksejä, karkkeja enkä mitään muitakaan. Yleensä ihmiset ajattelevat, että kursailen, ja siksi jankuttavat "ota, ota, ota". Jos eivät ajattele niin, niin sitten että laihdutan. Mutta kukaan ei ymmärrä, että en oikeasti voi sietää mitään makeita tarjottavia. YÖK.
Jos tulee tilanne, että siitä ei ns. voi kieltäytyä, niin otan kuten muutkin, sitten murran sen kädellä ja ns. maistan ja sitten vaivihkaa peitän sen servetillä kun kukaan ei huomaa.
En aio aiheuttaa itselleni oksettavaa oloa ihan vain kohteliaisuuttani.
Aladobeissa on eroa. Yksi versio on sellainen kumimainen joka myös maistuu kumilta. Hyh.
Ei kukaan ole pakottanut maistamaan mitään sitten 70-luvun lastentarhan ja 80-luvun ala-asteen jälkeen.
Sisäelimet, sillit, graavikalat, simoukat, kiinalainen yms jää kattilaan, en sotke niillä lautasta edes muodon vuoksi Kaikkia niitä olen joskus vuosien varrella maistanut.
Kaikki erityisen makeat leivonnaiset, kakut, piirakat. Erityinen inhokki on "Mutakakku" Mokkapalat myös mielellään jättäisin syömättä, mutta aina kylässä käydessä niitä on jostain syystä tarjolla. Kieltäytyäkkään ei kehtaa kun ei hän mitään muuta tunnu osaavan valmistaa. Tekisi vaikka voileipäkakun ennemmin. Tiikerikakkukin menisi mutta aina jotain ällön makeaa.
Täällä tulikin jo pari. Kesäkeitto ja kaikki, missä on kookosta. Graavilohta en syö myöskään, en pysty.
Lipeäkala + valkokastike on ruokalaji, josta en tykkää yhtään enkä ikinä tekisi sitä kotona, mutta olen monta kertaa syönyt sitä joulun ajan aterioilla perinteen vuoksi.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Aikuisen ihmisen ei kenekään mieliksi tarvitse syödä mitään.
Jos tarjolla on epämieluisaa syötävää, se ohitetaan vähin äänin tekemättä asiasta numeroa. .
Faith kirjoitti:
Lipeäkala + valkokastike on ruokalaji, josta en tykkää yhtään enkä ikinä tekisi sitä kotona, mutta olen monta kertaa syönyt sitä joulun ajan aterioilla perinteen vuoksi.
Miksi? Joulupöydässä on niin paljon muutakin syötävää, että yhden ruokalajin voi hyvin jättää väliin.
En syö silliä, graavikalaa, homejuustoja, sienisalaattia, katkarapuja, riistaa enkä raakaa sipulia. Ei ole kukaan pakottamassa, enkä kyllä edes kohteliaisuudesta niitä ota.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisen ihmisen ei kenekään mieliksi tarvitse syödä mitään.
Jos tarjolla on epämieluisaa syötävää, se ohitetaan vähin äänin tekemättä asiasta numeroa. .
Monella miehellä alkaisi lähtölaskenta jos olisi rehellinen. Samoin moni mies pahoittaisi mielensä jos nainen sanoisi rehellisesti mitä mieltä on tämän grillaustaidoista.
Vierailija kirjoitti:
En syö silliä, graavikalaa, homejuustoja, sienisalaattia, katkarapuja, riistaa enkä raakaa sipulia. Ei ole kukaan pakottamassa, enkä kyllä edes kohteliaisuudesta niitä ota.
Lempiruokiani. :D
Faith kirjoitti:
Miltä lipeäkala maistuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lempiruokiani. :D
Joo. Miten sattuikin juuri erityisherkkuni luettelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Miltä lipeäkala maistuu?
Mautonta ilman suolaa. Kaneliakin voi kokeilla.
Kaikki missä on valkosipulia. Sukulaisretkellä emäntä tietää jo mitä ei tarvitse tyrkyttää.
Miltä lipeäkala maistuu?
Tosiaan mautonta ilman suolaa. Valkokastine, pippurisekoitus ja suola.
Kanelin laittaisin riisipuuroon.
Ei ole ikinä käynyt sillain. Olen syönyt kaikkea mitä pöydässä on. Aika usein tekisi mieli ottaa enemmän muttei ikinä kehtaa. 😂 Lapsena en olisi suostunut laittamaan maksa ja veriruokia suuhun.