Synnyttäneet, pystyttekö pomppimaan trampoliinilla?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 09:22"][quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 08:54"]Miehenä kyllä naurattaa tuo naisten taipumus kusta housuihinsa. Aikamoisia lapsukaisia olette. :)
[/quote]niin, miehillä kun iän mukana ei tahdo kusta tulla kuin katetrilla, niin aika hassua se on tietysti. minunkin mies yrittää pissiä aina vartin.
[/quote]
No tämä oli jo parempi vertaus, hyvä. :)
En pystynyt pariin vuoteen ollenkaan. nyt kun kuopus 8kk niin pystyn, mutten täydellä rakolla, silloin tulee että valahtaa jotain housuun. Kaksi alatiesynnytystä. Ja jumpannut olen kyllä jonkin verran, ei laskeumaa tms..
Totta kai! Viimeisimmästä synnytyksestä on tosin jo 5 vuotta aikaa, mutta 3x olen synnyttänyt. Meinaatko virtsankarkailua? Mulla ei ole, pystyn myös juoksemaan ja muutenkin hyppimään esim. treenatessa.
Kyllä. 2 alatiesynnytystä, ei lirahtele
Joo, pystyn. Kolme alatiesynnytystä takana.
Katotaan sitten syksymmällä. Nyt oon raskaana ja kesällä ei varmasti ihan hirveästi kannata vielä pomppia trampoliinilla.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 08:54"]
Miehenä kyllä naurattaa tuo naisten taipumus kusta housuihinsa. Aikamoisia lapsukaisia olette. :)
[/quote]
Mua taas naurattaa miesten taipumus saada eturauhassyöpää. Siis haloo, pakkoko sinne on syöpä kehittää. Tirsk!
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 08:54"]Miehenä kyllä naurattaa tuo naisten taipumus kusta housuihinsa. Aikamoisia lapsukaisia olette. :)
[/quote]
Laitetaan jalkapallo sun peniksestä läpi ja katsotaan sitten uudestaan millainen pikkupoika susta saadaan. :-)
Pystyn, jopa siinä vaiheessa kun olin jo jonossa laskeumaleikkaukseen. Korjattiin sekä peräsuolen että rakon laskeumaa. Monisynnyttäjä olen.
Paikat löysät jos lirahtaa housuihin eli nyt nopeasti lantionpohjajumppaa ja siitä on myös se hyöty että saa paremmat orkut ja miehestäkin tuntuu paremmalta kun on kiinteet paikat.
Tietenkin pystyn, ja olen tänäkin keväänä jo pomppinut. Olen synnyttänyt neljä lasta, ihan normaalisti.
Pystyn. Ei ole koskaan lirahdellut..Kaksi synnytystä. Kannattaa varmaan vähän jumpata?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 08:57"][quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 08:54"]
Miehenä kyllä naurattaa tuo naisten taipumus kusta housuihinsa. Aikamoisia lapsukaisia olette. :)
[/quote]
Mua taas naurattaa miesten taipumus saada eturauhassyöpää. Siis haloo, pakkoko sinne on syöpä kehittää. Tirsk!
[/quote]
Huono vertaus, en minäkään mistään rintasyövästä tai masennuksesta irvinyt. Tästedes naurankin siis aina, kun kuulen naisen saaneen rintasyöpädiagnoosin. Tirsk!!!
Täällä on joku pissi-pervo taas kyselemässä...
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 09:16"]Täällä on joku pissi-pervo taas kyselemässä...
[/quote]
Voi luoja, olen 19 vuotias tyttö ja kuullut että synnytyksen jälkeen voi olla mahdotonta edes tehdä normaaleita asioita, eikö saa kysyä :D en huomannut että täällä on toinenkin vastaava keskustelu
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 08:54"]Miehenä kyllä naurattaa tuo naisten taipumus kusta housuihinsa. Aikamoisia lapsukaisia olette. :)
[/quote]niin, miehillä kun iän mukana ei tahdo kusta tulla kuin katetrilla, niin aika hassua se on tietysti. minunkin mies yrittää pissiä aina vartin.
Pystyn, 5 alapääsynnytystä. Pienin lapsista on taaperoikäinen.