Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Sä olet ihan luuseri kun susta tulee kätilö.
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Näyttäisi olevan pelin henki tällä foorumilla - ei voi käsittää..
Minä ja eräs toinen mies tilasimme kerran viinipullon kimppaan. Kätilö vei pullon ja joi.
-Mies 29v-
Hahhah. Olipa taas aloitus. Ap, miksi ahistaa?
Onks tää se "sä-passiivi" vai tarkoitettu ihan vaan yhdelle tietylle?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jaahas, iltapsyko on taas herännyt. Joko söit aamupalan ja otit aamulääkkeet?
Ei hätää ap. Täältä hali sulle. Noiiiin...joko tuli parempi mieli?
Alue: Aihe vapaa
Miksi huutelet tämmöistä ympäriinsä? AIka asiatonta.