Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinäkin käsittänyt xxl-koon aivan väärin?

Vierailija
26.04.2014 |

http://lifestyle.fi.msn.com/muoti-ja-kauneus/uima-asut-kurvikkaille-naisille-1#image=13

Kuvissa on uima-asuja extra extra suurille naisille..Taidan sitten itse olla vähintään sinivalas joka sairaassa päässään on kuvitellut olevansa normaali.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi eka varsinkin on ihan himmee läski! Se muija siinä mustavalkoisessa uikkarissa, huh huh meinaan!

Vierailija
2/16 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan nyt :D Taidan sitten myöskin kuulua vähintäänkin sinivalasryhmään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin Asosilla (josta mm. tuo eka mustavalkea uikkari) näkee ihan pikkuruisia malleja esittelemässä isoja kokoja - ilmeisesti siksi, että samaa vaatetta tehdään myös normimitoituksilla, ja eivät viitsi kuvata isoja kokoja erikseen. 

Mutta joo, eihän tuolla sivulla puhuttu XXL:stä tai edes XL:stä mitään, "kurvikkaista naisista" vain.

Vierailija
4/16 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Minäkin olen siis xxl. Tähän asti ollut s...

Vierailija
5/16 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on noin valaat vähän hakusessa mutta mä olen kyllä isompi kuin suurin valast jos tuo on kurvikas xxl

Vierailija
6/16 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurvikas ei ole sama kuin läski.

Vierailija
7/16 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selvästikin sulla on vääristynyt kehonkuva, ap. Älä välitä, niin on mullakin. Naistenlehdessä oli kuvia erityistä tukea antavista rintaliiveistä runsaspovisille. Kuvan malli, joka siis oli reilusti alle 16-vuotias, oli AA-kuppinen. :)

Vierailija
8/16 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse ihmettelin tänään kun 11-vuotias tyttäreni kokeili shortseja... hän oli ottanut koon 36 ja ne olivat ihan tiukat hänelle. Koko 38 oli ok. Muistan vain että itse olen parikymppisenä kyllä mahtunut kokoon 36 ehkä joskus jopa kokoon 34 mutta eivät ne kyllä noin pieniä silloin olleet???

Ja tyttäreni ei ole millään lailla ylipainoinen vaan ihan sopusuhtainen kaikkien käyrien mukaan.

Vierailija
9/16 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:54"]

Etenkin Asosilla (josta mm. tuo eka mustavalkea uikkari) näkee ihan pikkuruisia malleja esittelemässä isoja kokoja - ilmeisesti siksi, että samaa vaatetta tehdään myös normimitoituksilla, ja eivät viitsi kuvata isoja kokoja erikseen. 

Mutta joo, eihän tuolla sivulla puhuttu XXL:stä tai edes XL:stä mitään, "kurvikkaista naisista" vain.

[/quote]

Ranta-asut XXL-kokoisille

Mustavalkoinen uimapuku.

Asos. Noin 86 e.

Kyllä nimenomaan puhuttiin, en muuten olisi linkittänyt.

Vierailija
10/16 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:55"]

Kurvikas ei ole sama kuin läski.

[/quote]Kurvikas ja muodokas ovat nykyään laiha/hoikka/rasvatonfitness-nainen jolla ei ole täydellisen poikamainen kroppa, riittää että on jotain silmillä havaittavaa erotusta vyötärön ja lantion välillä ja ehkä pienet tisulitkin jopa.

Vierailija
11/16 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:54"]

[/quote]

Höpö höpö! Asos Curven vaatetiedoissa kerrotaan tarkkaan minkä kokoinen malli esittelee minkäkin kokoista vaatetta. Jos et usko niin käy itse katsomassa osoitteessa www.asos.com.

Vierailija
12/16 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpäs olikin, ilmeisesti liian isolla, kun meni ohi. :P Mutta joo, XS-kokoinen malli esittelemässä uikkaria, jota tehdään myös XXL:nä. Asos myy uikkareita ainakin koossa 54, en tiedä onko isompiakin. Kyllä se ehkä jo XXL:stä menee, malli ei tietty mitenkään.

Vierailija
13/16 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noista malleista ollut kukaan xxl, ei edes useimmat l, vaan osa s, osa m. On jännä, kun esitellään xxl-mallia ja sen mallisia vaatteita, niin malli on aina lähes virheetön vartaloltaan, on kapea uuma ja hiukan pyöreämpi lantio ja ihan oikeat rinnat, mutta lihavia eivät missään mielessä (paitsi av-mammojen mielestä!). Missä on malli, jolla on "hyvin kehittynyt" pallean seutu ja pömppömaha, jenkkakahvat ja selluliittia reisissä? Terv. Ryhävalas, ei uumaa!

Vierailija
14/16 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 21:01"]Höpö höpö! Asos Curven vaatetiedoissa kerrotaan tarkkaan minkä kokoinen malli esittelee minkäkin kokoista vaatetta. Jos et usko niin käy itse katsomassa osoitteessa www.asos.com.

[/quote]

Tilanne on sitten kohentunut. Aikoinaan (pari vuotta sitten?) tässä Mimmin ja Pepin blogissa oli kirjoitteluakin siitä, miten Asosin curve-malliston tuotekuvissa oli noita hoikkia malleja.

Vierailija
15/16 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:56"]

Ja itse ihmettelin tänään kun 11-vuotias tyttäreni kokeili shortseja... hän oli ottanut koon 36 ja ne olivat ihan tiukat hänelle. Koko 38 oli ok. Muistan vain että itse olen parikymppisenä kyllä mahtunut kokoon 36 ehkä joskus jopa kokoon 34 mutta eivät ne kyllä noin pieniä silloin olleet???

Ja tyttäreni ei ole millään lailla ylipainoinen vaan ihan sopusuhtainen kaikkien käyrien mukaan.

[/quote]

Mun 11-vuotiaalle on 34:kin liian iso.

Vierailija
16/16 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on mallimaailman XXL-kokoisista. Ei tosielämän XXL-kokoisista.