Hyvä värisevä penisrengas, kokemuksia?
Pitäisi löytää rengas, jonka värinä on riittävän voimakas ja osuu sopivasti klitorikseen. Kaipaan erityisesti naisten kokemuksia. Valikoimaa riittää, mutta eihän niistä kokeilematta tiedä, mikä on hyvä. Kerro siis hyvät ja huonot kokemuksesi tähän!
Kommentit (10)
Kokemusta on monistakin paristokäyttöisistä, joiden ongelmana on paristojen nopea loppuminen ja värinä on aika vaatimatonta. Sanoisin, ettei kannata hankkia.
Sitten ostin ison renkaan joskus, nimeltään Rocks Of 4 US. Siinä on tosi iso luoti isolla paristolla, mutta rengasosa oli minulle liian iso vaikka minulla on keskikokoa suurempi. Ei pysynyt paikallaan.Luoti on pitkittäin siinä.
Se värisisi kyllä kunnolla ja olemmekin ottaneet sen luodin irralleen käyttöön vaimon klitoriksen kiihottamiseen ennen yhdyntää. Lisäksi käytän sitä yhden toisen, kumisen paristokäyttöisen renkaan luotiosassa poikittain yhdynnässä ja vaimo kyllä tuntee sen kuulemma hyvin klitoriksella kun painan sitä vasten sopivasti ja sen huomaa.... Sen renkaan oma luoti oli ihan surkea.
Ladattavaa vähän kalliimpaa en ole vielä hankkinut, mutta pitäisi ostaa kokeeksi.
Mulla on yksi sellainen valkoinen, missä se värinäosa on pystyssä ja nystyräinen. Vaimo ensin sanoi, että aivan turha kapine, mutta huusi suoraa huutoa, kun orkut tuli. Siinä on myös pieni kuula, joka osuu naisen peppureikään. Siis edestäpäin pannaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yksi sellainen valkoinen, missä se värinäosa on pystyssä ja nystyräinen. Vaimo ensin sanoi, että aivan turha kapine, mutta huusi suoraa huutoa, kun orkut tuli. Siinä on myös pieni kuula, joka osuu naisen peppureikään. Siis edestäpäin pannaan.
Minkämerkkinen?
Mul on yks sellanen kun pannaan niin se värisee. Olisin toivonut että niitä saa myös ledeillä, mutta en ole löytänyt. Tietääks kukaan mistä?
Joulukalenterissa tulossa parin päivän päästä. kerron sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkämerkkinen?
En muista, netistä tilasin
Tuntuuko tuollainen rengas itse penikseen hyvältä, vai onko sen juju siinä että värinä saa naisen paikat supistelemaan ja sitä kautta mieskin saa nautintoa?
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko tuollainen rengas itse penikseen hyvältä, vai onko sen juju siinä että värinä saa naisen paikat supistelemaan ja sitä kautta mieskin saa nautintoa?
Meinaatkos, että aina pitää olla jotenkin tarkoitus lisätä sitä miehen nautintoa...
Tää on ainakin hyvä https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Penisrenkaat-ja-Jatkot/ovo-penis…;
Oli joku toinenkin mutten muista nimee.
Ei ole kokemusta. Ihanaa kun haluat etsiä keinoja lisätä naisen nautintoa.