Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kateus kuluttaa minua niin paljon.

Vierailija
08.12.2020 |

Olen aivan järkyttävän kateellinen niillä jotka saavat nukkua pois. Tunsin semmosen kateuden pisto kun esim. Toi Lu kkarinen pääsi pois.

Mul alkaa veto haihtuu lopullisesti. En kestä enää tätä yksinäisyyttä, taloudellinen niukkuus ja se että pitää silti joka päivä herätä ja yrittää elää.

Mä haluan pois, mun sydän on niin särkynyt. Elämäni on tyhjä. Mitkään terapiat eikä harrastukset ole auttaneet. En tiedä en vaa sovi tähän maailmaan.

Haluan pois ja että tää kärsimys loppuis joskus, kärsimys joka alkoi jo lapsena. paukut loppumassa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei yhteiskunnassa auteta päästä pois? On yksinäinen ja täysin järkeä päätös.

Mieluummin että mua ruoskittaisi joka päivä kun se että joudun olla täällä kärsimässä vielä vuosikymmeniä.

Vierailija
2/9 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee armeijaan siittä!

Ei saa valittaa, muuten vihollinen kuulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tunne. Isä kuoli kesällä, haluan vain mennä perässä. Elämä on niin huonolla mallilla että en selviä enää koskaan ns normaaliin elämään.

Vierailija
4/9 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt, mutta jos teillä ei ole traumoja esim hyväksikäytöstä tai muusta väkivallasta, mitä valitatte?

Jos noin manaatte, vaikkei ole syytä, sehän on kuin tilaisi lisäongelmia

Vierailija
5/9 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli tuollainen bambi-kirjan alkuolo aluksi. Sitten menin armeijaan ja minusta tuli voimakas.

Armeija on ratkaisu kaikkeen.

Vierailija
6/9 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä oli tuollainen bambi-kirjan alkuolo aluksi. Sitten menin armeijaan ja minusta tuli voimakas.

Armeija on ratkaisu kaikkeen.

Armeija ei kyllä ole ratkaisu kaikkeen.

Vierailija
7/9 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan pois! Miten?

Vierailija
8/9 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on kovaa

Sincc

Just hang on ..

Vierailija
9/9 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita lintuharrastus. Liity paikalliseen lintuyhditykseen ja viestiryhmään. Saat kavereita ja lintujen seuraaminen luonnossa on hyvää tuuletusta päänupille. Käytetyt kiikarit ja kaukoputken saat edullisesti.