Minkä valisisit: Oivariini normaalisuolainen, Oivariini voimakassuolainen, Oivariini pehmeästi levittyvä vai Oivariini vähärasvaisempi?
Olikohan niitä muitakin, en muista....
Vai valitsetko jonkun margariinin/voin?
Mikä on kriteerisi levitteen valinnassa?
Mä valitsen itse pehmeästilevittyvän, koska se perus normaalisuolainen on niin kovaa, että leivät murenee, kun sitä yrittää levittää leivälle.
Mies syö aina sitä normaalisuolaista, se on hänen mielestään ainoa oikea. :-)
Kommentit (53)
Becel, on sydänmerkki. Koko perhe käyttää sitä.
mäkin valitsen pehmeästi levittyvän samasta syystä kuin ap. tosin en ole juuri huomannut eroa siihen normaaliin...
Riippuu käyttötarkoituksesta. Kaikkia noita löytyy meiltä
Normisuolanen.. eli vaihtoehto nro 1.
Mä valitsen sinisen vähempisuolaisen tai vaaleamman vihreän pehmeästi levittyvän.
No joku margariini, normaalisuolainen. Mies toi just nyt jotain vähärasvaisempaa ja käskin tuoda toisen myös. Oikeastaan meillä ei niin hirveästi mene leivän päälle, kun sitä hyvin vähän meillä syödään, ja silloinkin on usein jotain muuta päällä ja rasva jätetään pois.
Samasta paketista yleensä käytän paistamiseen ja leipomiseen myös.
En mitään noista. Keltainen helpostilevyttyväkin on jääkaappikylmänä lian jäykkää. Siksi käytän margariinia, Besilin tai Keijun levittäminen onnistuu paaaaljon helpommin ja kasvirasvat ovat terveellisempiä.
Arlan Ingmariini. Oivariinille tapahtui joku rakennemuutos n vuosi sitten, siitä tuli ihan oudon "liukasta", eihän se pysy edes voiveitsessä!
Keijut ja becelit täynnä kovetteita, eli lisäaineita.
Normaalisuolaisessa oivariinissa ei ole lisäaineita, siksi se.
Vähäsuolainen on paras. Se vähärasvaisempi on hirveää litkua, jossa outo koostumus.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 11:30"]Mä valitsen sinisen vähempisuolaisen tai vaaleamman vihreän pehmeästi levittyvän.
[/quote]
Pehmeästilevittyvä on oranssi ja vähempirasvainen vaaleanvihreä. ;-) Meillä oli tuota vähempirasvaista viimeeksi. :-)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 11:40"]Arlan Ingmariini. Oivariinille tapahtui joku rakennemuutos n vuosi sitten, siitä tuli ihan oudon "liukasta", eihän se pysy edes voiveitsessä!
[/quote]
Oon huomannut saman, aina se voinokare tippuu pitkin pöytiä. :-/
Ap
Vähäsuolainen voilevi (joo en muista mikä sen nykyinen nimi on). Tätä kyllä muutettiin paskemman makuiseksi pari vuotta sitten mutta maistuu se silti paremmalta kuin kaikissa muodoissa liian suolainen Oivariini ja kaikinpuolin karmean makuiset Becelit ja Keijut, eikä parempaa ole tarjolla.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 12:44"]
Vähäsuolainen voilevi (joo en muista mikä sen nykyinen nimi on). Tätä kyllä muutettiin paskemman makuiseksi pari vuotta sitten mutta maistuu se silti paremmalta kuin kaikissa muodoissa liian suolainen Oivariini ja kaikinpuolin karmean makuiset Becelit ja Keijut, eikä parempaa ole tarjolla.
[/quote]
Tulikos siitä KevytLevi?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 11:28"]
Normisuolanen.. eli vaihtoehto nro 1.
[/quote]
Mä käytän kans aina tätä. Paras.
Normaalisuolaista ollaan tähän asti käytetty mutta se kyllä repii leivät kun on niin kovaa. Flora levittyisi helpommin mutten tykkää sen mausta eli samalla jatketaan.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 17:24"]Sydänmerkki on täyttä potaskaa. Becel ei ole terveellistä, markkinointikikka. Koko kolesteroliteoria on hupatusta. Lääketehtaiden ja nykyään myös elintarviketeollisuuden rahasampo.
[/quote]huomaathan, että becel ei ole sama kuin becel pro active, jota en lapsille antaisikaan