Kukaan ei tykkää mun arkikuvista facebookissa
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 22:27"]
Pitääkö niistä tykätäkin?
[/quote]
No kyl mä ainakin olen tykännyt muiden :(
Kaikista arkikuvistani on tykännyt yli 20 % Facebook-kavereistani (niitä on noin 150).
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 22:39"]
Kaikista arkikuvistani on tykännyt yli 20 % Facebook-kavereistani (niitä on noin 150).
[/quote]
Millasia kuvia olet laittanut? Ekasta kuvasta tykättiin, muista ei... Taidan lopettaa haasteen kesken.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 22:44"]
Skippaan haastekuvat välittömästi.
[/quote]
Miksi?
Höh, ihan piristävä juttu tuo arkihaaste. Facebook on ollut kuolemassa jo jonkin aikaa. Siellä ei muuta tapahdu kun ihmiset linkkaa jotain random videoita tai artikkeleita... Onhan nuo arkikuvat nyt paljon kiinnostavampia.
Mulle tulee tosi paha mieli kun ihmiset ei tykkää mun kuvista. Sen takia en niitä faceen juuri koskaan laitakaan, kun pelkään että sitten kukaan ei tykkää...
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 22:40"]
[/quote]
Millasia kuvia olet laittanut? Ekasta kuvasta tykättiin, muista ei... Taidan lopettaa haasteen kesken.
[/quote]
Hyvälaatuisia kiinnostavia kuvia, joissa on huumoria mukana. Jos kuva ei ole hyvä, ei kenenkään voi odottaa kiinnostuvan. Harvan arki kun on itsessään kovin mielenkiintoista.
Kukaan ei tykkää mun mistään, haastetta en ole edes saanut. Ajattelin että kokeilisi kuinka pitkään sinne pystyykään päivittämään ilman että kukaan reagoi.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 22:52"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 22:40"]
[/quote]
[/quote]
Hyvälaatuisia kiinnostavia kuvia, joissa on huumoria mukana. Jos kuva ei ole hyvä, ei kenenkään voi odottaa kiinnostuvan. Harvan arki kun on itsessään kovin mielenkiintoista.
[/quote]
Anna joku esimerkki!
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 22:49"]
Kukaan ei tykkää mun mistään, haastetta en ole edes saanut. Ajattelin että kokeilisi kuinka pitkään sinne pystyykään päivittämään ilman että kukaan reagoi.
[/quote]
Ai, tunnetko kuitenkin oikeasti facebook-kavereitasi? Ovatko aktiivisia siellä? Millaisia päivityksiä laitat?
Mua jotenkin ärsyttää tuo haaste, kun on vaikea keksiä arjesta mielenkiintoisia asioita, koska arkeni on melko tylsää. Tykkäyksiä tulee vaan kuvista joissa lapset ovat.. Ajattelin muutenkin poistua pian koko facebookista. Kuumottaa kun siellä jotain ikivanhoja tuttuja, jotka eivät koskaan päivitä mitään, mutta saattavat käydä kuitenkin lueskelemassa mitä mulle kuuluu...
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 22:51"]
Eivät uskalla tykätä ettet vain haasta heitä.
[/quote]
En usko että tämä on syynä, johan siellä on melkein kaikki haastettu...
Koska kaikkia vituttaa koko arkihaaste ja ihmiset odottaa vain sen loppumista.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 22:55"]
Koska kaikkia vituttaa koko arkihaaste ja ihmiset odottaa vain sen loppumista.
[/quote]
Miksi? Mitä sä haluat nähdä sitten siellä Facebookissa? Pelkkää juhlaa ja ilotulituksia?
Mä ajattelin laittaa seuraavaksi tällaisia:
Pitääkö niistä tykätäkin?