Oisko Junessa kiva nimi?
Ei niin wt kuin Jadessa, tms. Aattelin myös Judessaa, mutta toi d-kirjain on varmaan se "wt".
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 09:50"]Mikä nimi tuo tuollainen on?? Laita vaikka Julia tai joku normi nimi. MIKSI pitää keksimällä keksiä, se jos minä on wt.tä :(
[/quote
Se jos mikä piti sanomani.
Ei ole. Vanhemmat eivät ole osanneet valita Junen ja Vanessan välillä joten ovat sitten hätäpäissään keksineet tuollaisen.
Judessa on sikäli hassu nimi tytölle, että Jude on pojan nimi.
Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Ottakaa allakka ja etsikää sieltä joku oikea nimi! Karmeita tuollaiset omituiset väännökset.
Hmmm. Seuraava tyttö voi olla sitten Julyssa ja sitä seuraava Augusta, joka onkin jo ihan oikea nimi. Hyvä. Kannatan!
Junessa-sana kuulostaa naisen vagina-sanalta kotikielelläni, en viitsi sanoa mikä se on ettei minua tunnisteta mutta saarivaltio tuolla toisella puolen maailmaa.
On, jos kyseessä on intiaanipäällikön tytär.
Mun mielestä ihan hauska, ei kuulosta erityisen keksityltä vaan voisi olla ns. "oikea" nimi.
Jopa Jadessa on parempi nimi kuin Judessa, eikä Jadessakaaan ole kovin kiva.
Mikä nimi tuo tuollainen on?? Laita vaikka Julia tai joku normi nimi. MIKSI pitää keksimällä keksiä, se jos minä on wt.tä :(