Millainen oli sinun ja miehesi ensi kohtaaminen? Mistä se alkoi?
Kommentit (15)
Pubin pöydästä. Käly kävi hakemassa oluet baarista ja toi miehen mukanaan. Oli jutelleet ja pyysi liittymään seuraan. Ulkomaalaisia siis mies ja käly, sama kieli
Baarin edustalla:) olin jo baarissa katsellut, että ompas komea ja sympaattisen näköinen kaksilahkeinen, pilkun jälkeen mies oli hetken erillään kavereistaan ja menin esittelemään itseni ja siitä mies lähti mukaani. Tosiaan en ajatellut vuosien suhdetta siinä kohtaan, vaikka olikin ns. "rakkautta ensi silmäyksellä".
Juoksin kusihädästä huutaen halki käytävän. Tuuppasin vaan alta pois ja mies oli ihastunut perseeseeni.
Vessajonosta :) Siinä siis vierekkäin jonotettiin miesten ja naisten kopeille ja hän heitti jotain "Miten tuollainen helmi on eksynyt tänne" tai jotain yhtä järkevää. Hän oli baarin eri osassa kuin minä ja kävin sitten hakemassa hänet meidän seuraamme. Olivat juuri isomman porukan kanssa lähdössä jonnekin muualle mutta mies jäikin sitten minun seuraani. Ei tunnettu entuudestaan.
Klassinen baaritapaaminen. Nojailin tiskiin ja juttelin parin vieraan miehen kanssa niitä näitä. Katselin heidän ohitseen tyyppiä jolla oli maailman suloisin suu. Tuijoitin niin, että hän varmasti huomasi ja hymyili mulle. Sanoin niille baaritiskin juttukavereille, että tuon minä vien illalla kotiin. Toivottivat vain metsästysonnea :)
Siinä sitten kierreltiin ja katseltiin vähän aikaa ennenkuin päädyttiin juttelemaan mitään. Siitä piti tulla yhden illan juttu ja meni 5kk ennenkuin kumpikaan myönsi että mitään vakavampaa on ilmassa.
Äidin uusi työkaveri tuli poikansa kanssa meille kylään. Poika oli 9-vuotias ja minä 8-v. Yhteinen sävel löytyi vasta seitsemän vuotta myöhemmin.
Komein koskaan näkemäni mies käveli vastaan kadulla, katseemme kohtasi, kuulin taivaallisten viulujen soittoa ja lävitseni kulki sähköiskun kaltainen tuli ja valtava lämpö täytti koko ruumiini. Olin kussut housuihini. Sen kun tajusin, mies unohtui ja minua alkoi hävettää. Seuraavana päivänä näin saman äijän hirveässä humalassa terassilla. Iskin kiinni enkä ole sittemmin irrottanut. Välillä ripuli mutta rakkautta tämä on.
Korjaus: välillä rimpuilee irti mutta rakkautta tämä on.
Vastasin miehen deitti-ilmoon, meni kuukausi ennen kuin tuli vastaustakaan. Siitä pari kuukautta kirjoiteltiin ennen kuin tavattiin ensimmäisen kerran. Mentiin kliseisesti katsomaan leffaa, mut tekosyynä käytän pitkiä pyhiä ja pientä kaupunkia; tuo oli liki ainoa ilo. Luonnollisesti, vaikka olin lähtenyt ajoissa liikkeelle, tuli kaikenlaista hidastetta, ja kun elokuva alkoi 18.00, mä olin leffateatterin edessä 17.59. Toki laitoin miehelle viestiä että tulossa olen, mutta tiukille menee.
Katsottiin elokuva ja mentiin lähibaariin kahville juttelemaan. Mies oli kertakaikkiaan ihana, kohtelias, supliikkimies joka saatteli mut autolleni treffien lopuksi. Ja jo ennen kuin olin kotona, olin saanut tekstarin jossa kertoi haluavansa tavata uudelleen.
Ihan työhaastattelussa tavattiin:) Mies haastatteli mua ja kertoi vuosia myöhemmin ettei muista haastattelusta mitään kun oli heti niin myytyä miestä:D Oli pakko ottaa mut töihin (no, onneksi olin tehtävään tarpeeksi päteväkin).
Hänestä tuli mun esimieheni. Pari vuotta oltiin työkavereita ja ystävystyttiin ja kun ilmoitin että olen siirtymässä toiseen työhön mies teki aloitteen. Tällä tiellä ollaan nyt oltu 18v...
Vanhempamme ovat lapsuudenkavereita keskenään. Olimme kesäpäivää viettämässä miehen vanhempien mökillä, kun mies oli 5v ja minä 1v. Ollaan tunnettu siis aina. Voi sanoa, että vauvasta lähtien, mutta ystävystyttiin vasta teini-iässä.
Kadulta löysi ekan kerran. Sitten kaverini yrittivät tehdä meistä paria, mutta miehelle semmoinen ei käynyt alkuunkaan, vaan hän lähti omille teilleen. Katselin vain, että sinne meni minun kaverini, ja toisille jäi omansa. Tulipa sitten kaupungilla vastaan ja alkoi juttusille. Pian törmättiin taas ja sitä se sitten alkoi ... nelikymmenvuotinen yhteinen taival!
Bussipysäkillä kohdattiin. Sitä ennen oltiin tosin juteltu netissä ja puhelimessa iltakakaudet noin kuukauden ajan. Eli nettideitistä kyse.
Töissä tavattiin, mies tuli samaan duunipaikkaan. Kai meidät esiteltiin toisillemme? En muista. Ei ollut rakkautta tai edes ihastumista ensisilmäyksellä. Myöhemmin mä vaihdoin työpaikkaa ja mies vaihtoi talon sisällä, vielä myöhemmin mä tulin takaisin ja samalle osastolle miehen kanssa. Siitäkin meni vielä vajaa vuosi ennen ihastuttiin :)
Pubin pöydästä. Käly kävi hakemassa oluet baarista ja toi miehen mukanaan. Oli jutelleet ja pyysi liittymään seuraan. Ulkomaalaisia siis mies ja käly, sama kieli