Uuden miehen lapsilla on wt-nimet. Ällöttää
Kommentit (37)
Mä en voi edes sanoa niitä ääneen! Onneks ne on tyttö ja poika niin voin sanoa niitä tytöks ja pojaks. Kauheeta jos joku luulee että MÄ olen niille nimet keksinyt!
ap
Seurustelin joskus miehen kanssa, jonka pojan nimi oli Nico.
En vaan kestänyt.
Tiedän tunteen! Tapailin kerran yhtä miestä, jonka lapsilla ihan hirveät nimet. Ero ei tullut nimien takia, mutta kyllähän sitä päiväkodista hakiessa hävetti kysellä Jadessaa ja Micoa...
Kerro nyt ne nimet kun kerran aloitit jo ;)
Ei saatana :D Nico... Olen pahoillani!
ap
Kerro jotkut vastaavat, mihin rinnastaisit ne? I feel your pain, Ap! :)
No tytön nimi on just tyyliä tuo Jadessa ja pojalla on karvanpoistoaineelta varastettu nimi. Huoh...
ap
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 22:20"]No tytön nimi on just tyyliä tuo Jadessa ja pojalla on karvanpoistoaineelta varastettu nimi. Huoh...
ap
[/quote]
Veeti?
Eli Veeti... Onko se muka wt?
Ja törkeä asenne sulla ap, jos mies on vain pano, niin mitä väliä ja jos mies ei ole vain pano, niin sunhan pitäis rakastaa häntä ja rakastava ihminen ei suhtaudu noin.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 22:20"]No tytön nimi on just tyyliä tuo Jadessa ja pojalla on karvanpoistoaineelta varastettu nimi. Huoh...
ap
[/quote]
Venus?
Keksi niille jotkut hyvät lempinimet.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 22:26"]
ap
[/quote]
Venus?
[/quote]
Vai tarkoititko kenties Anus? Venus on sinulle pojan nimi? Mistä lähtien sheiveri on ollut karvanpoistoaine? :D
Älyn jättiläiset täällä taas keskustelemassa!
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 22:26"]
ap
[/quote]
Venus?
[/quote]
Vai tarkoititko kenties Anus? Venus on sinulle pojan nimi? Mistä lähtien sheiveri on ollut karvanpoistoaine? :D
[/quote]
Hahaha no Anus, Venus tai vaikka Eenus.
Ei nimi miestä pahenna.
13 rakastan rakasta, mutta noi nimet vaan ällöttää!
ap
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 22:20"]
No tytön nimi on just tyyliä tuo Jadessa ja pojalla on karvanpoistoaineelta varastettu nimi. Huoh...
ap
[/quote]
Äh, mäkään en kestä näitä Rainbow-Shave-partavaahtoja. Joo joo on tosi kansainvälinen alkunsakin osalta, mutta kivapa olis hakea oma poika päiväkodista kun on ryhmässä viis saman nimistä. Sitten täti huutelee "Rainbow-Shave-partavaahto Tuplawee! Äiti tuli hakemaan!"
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 22:32"]
13 rakastan rakasta, mutta noi nimet vaan ällöttää!
ap
[/quote]
Rakastat, mutta et oikein kunnioita.
mieti kun sä kutsut niitä julkisilla paikoilla