Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko teillä on käytössä kuukautispöksyt?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mulla ei ole kuukautisia käytössä. Joten en tarvii.

Vierailija
2/27 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Tenan housuvaippoja. Minulla ovat sen verran rankat vuodot lääkityksestä huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lääkinnyt itseltäni kuukautiset pois, mutta jos mulla olis ne, niin tollasilla ei tekis mitään, ehkä vois varmistaa ylivuotoja VÄHÄN. Nimimerkillä 20-50ml per tunti, ei todellakaan per kuukautiset.

Vierailija
4/27 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noi räpsähtelevät kuukupit on? Nimim. Kuukuppi yli viisi vuotta käytössä. Sama kuppi siis..

Vierailija
5/27 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho, musta tää on aika hyvä keksintö, voisin ostaa aluksi yhdet ja kokeilla, ei musta hullumpi idea. 

Vierailija
6/27 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kun ei menkkojakaan ole.

Vierailija
7/27 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 20:39"]

Mitä noi räpsähtelevät kuukupit on? Nimim. Kuukuppi yli viisi vuotta käytössä. Sama kuppi siis..

[/quote]

Varmaan tarkoitetaan sitä kun ne menee läjään. Se tapahtuu yleensä varsin nopeasti, eli kuin räps vain.

Vierailija
8/27 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 20:43"]

En kun ei menkkojakaan ole.

[/quote]

EIKÄ? oikeesti ai ei menkkoja ole, no älähän nyt, ettet nyt silti osta?

Mikä ihme ihmisiä vaivaa kun aina joku pölvästi kommentoi tähän malliin ketjuihin.

Mihin piknikille helsingissä? vastaus: en tiedä, en käy piknikillä.

Kumman auton ostaisin? vastaus: en osataisi kun asun keskustassa ja käytän vaan raitiovaunua.

Mitä tehtäis lomalla lasten kanssa? vastaus: no mä ryyppään mieheni kanssa, lapsia meillä ei ole

Iphone tietäjät apua? vastaus: mulla on nokia, joten en osaa auttaa.

te olette NIIIN YKSINKERTASIA!

Ja sitten asiaan. Voishan näitä kokeilla.

Vierailija
9/27 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noita saa?

Vierailija
10/27 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 20:27"]

http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/kuukautispoksyt_tulevat_kayttaisitko

[/quote]

Hyi!Eipä ole kyllä aikoihin ollut kuukautisiakaan,mutta jos olisi,niin kyllä perinteiset siteet ovat mielestäni vähiten ällö suoja :D Noista pöksyistä tulee mieleen keskiaika,kun suojia ei ollut vielä keksitty ja veri imeytyi kätevästi paksuihin vaatteisiin.

Vierailija
11/27 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau! Että ihan peräti 6 teelusikallista! On ne! Terv. Litra-Leena

Vierailija
12/27 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kivat! Ostaisin.

Vierailija
13/27 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet muuten kuvittelee että kuukautisvuodon määrä on paljon suurempi kuin se oikeasti on. Se vaan näyttää siteessä siltä ja veri värjää todella tehokkaasti esim. vessanpöntön veden. Kannattaa kuitenkin vähän miettiä mitä sanoo ettei anna itsestään ihan tyhmää kuvaa. Esim. tuo 50 millilitraa tunnissa on aika rankasti liioiteltua, koska alle vuorokaudessa se tekisi jo 1,2 litraa. Naisessa on kokonaisuudessaan verta n. 4 litraa, joten kolmessa vuorokaudessa olisi jo kuollut tuolla vuotomäärällä.

Vierailija
14/27 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tamponeita. Inhoan, jos verta on pitkin poikin alakertaa.

Vierailija
15/27 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tamponeita. Inhoan, jos verta on pitkin poikin alakertaa.

Vierailija
16/27 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noiden keksijä ole kuullut vielä tamponeista?

Vierailija
17/27 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus kehitellyt ajatusta kuukautishousuista. Minulta on sotkeutunut niin monet alkkarit kuukautisista, että olisi kätevä pitää osa alkkareista pelkästään kuukautiskäytössä. Kuukautishousuista vaan pitäisi saada sivusaumat auki ja kiinni, niin kuin vauvojen vaipoissa.

Vierailija
18/27 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 20:36"]Oon lääkinnyt itseltäni kuukautiset pois, mutta jos mulla olis ne, niin tollasilla ei tekis mitään, ehkä vois varmistaa ylivuotoja VÄHÄN. Nimimerkillä 20-50ml per tunti, ei todellakaan per kuukautiset.

[/quote]Käsittämätöntä, siis tavallinen vuoto on puoli desiä kuussa tai alle? Mulla nuo housut olisivat korkeinaan varmistus muun ohella.

Vierailija
19/27 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin käyttää. Eiväthän nuo ole edes hassumman näköiset.

Vierailija
20/27 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudoilta, en osaisi luottaa noihin ja tuntuvat epähygieenisiltä. Kuukupista olen tykännyt kunhan sitä muutaman kerran jälkeen oppii kunnolla käyttämään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi