Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menettänyt lääkevarkauksien vuoksi sairaanhoitajan oikeudet!

Vierailija
25.04.2014 |

Siis tuo Jonna Ziprus. En ollut aiemmin asiaa huomannutkaan. http://www.iltalehti.fi/viihde/2014042518240323_vi.shtml

Tuossa Iltalehden jutussa lätistään pelkistä epäilyistä, mutta ei todellakaan pelkkien epäilyjen takia viedä kenenkään ammattioikeuksia. Todennäköisesti poliisitutkinta takana.

Kommentit (11)

Vierailija
2/11 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli opiaatteja varastelee. Toivottavasti joku on sentään ohjannut hoitoon. Ei Valvira tosiaankaan niin vain lupia vie, joten tuo vanhassa ketjussa viitattu 2009 sattunut tapahtuma ainakin täytyy olla toteen näytetty.

Vierailija
4/11 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nistihän tuo sitten nähtävästi on ainakin tämän Seiskan otsikon perusteella: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Ex-missi-Jonna-Ziprus-avoimena-Jain-laakekoukkuun/1021408 

Vierailija
5/11 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/11 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 20:39"]

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Ex-missin-raju-tilitys-laakekoukku-avioero-ja-isan-itsemurha/1021394 

Tuosta on joku pidempi versio jossain vip-sivuilla.

[/quote]

No on se nyt s**tana ettei tuo linkity. Pastetaan sitten:

"Vuoden 1998 Miss Suomi, sairaanhoitajana työskennellyt Jonna Ziprus, 36, vietti vuosia kuin sumussa. Vastauksensa hän löysi psykoterapiasta.

Ammattioikeutensa sairaanhoitajana viime helmikuussa menettänyt Jonna Ziprus kokee joutuneensa ajojahdin, työpaikkakiusaamisen ja avoimuutensa uhriksi. Näillä termeillä Jonna selittää sen, että hän menetti työnsä, vaikka syyttäjä teki 14. helmikuuta syyttämättäjättämispäätöksen tapauksessa, jossa selviteltiin Kivelän sairaalasta kadonneiden nestemäisen Oxynorm-lääkkeen ja kuuden Oxycontin-pillerin kohtaloa.

− Mielestäni avoimuuteni ja rehellisyyteni johtivat irtisanomiseen ja syytteisiin. Valvirasta ei tullut silloin kieltoa, mutta olin seuraavan kevään kotona. Siitä alkoi maanpäällinen helvetti, joka oli lopulta suuri syy avioerooni ja muihin ongelmiin, Jonna kertoo.

Jonna kertoo tuoreessa Seiskassa ja SeiskaLiven VIPissä avoimesti lääkevarkaudesta, avioerosta, pyskoterapiasta ja isänsä itsemurhasta!

LUE JONNAN KOKO HAASTATTELU SEISKALIVEN VIPISTÄ:  Ex-missi Jonna Ziprus avoimena: Jäin lääkekoukkuun!

LUE MYÖS:

Miss Suomi lääkevarkauskohussa – potkut sairaalasta!

VIP: Ammattilupansa lääkevarkauskohussa menettänyt Jonna Ziprus puolustautuu!"

Vierailija
7/11 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä riippuvuus tee kestään nistiä. Itse olin joitain kuukausia vuosia sitten "riippuvainen" yhdestä lääkkeestä. Omin avuin pääsin eroon päivässä, parissa. Alkoholia en käytä.

Vierailija
8/11 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 20:47"]

Itse olin joitain kuukausia vuosia sitten "riippuvainen" yhdestä lääkkeestä. Omin avuin pääsin eroon päivässä, parissa. 

[/quote]

Good for you, mutta harvemmin riippuvuudesta itse omin nokkineen selviää.

Vierailija
9/11 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 20:47"]

Eipä riippuvuus tee kestään nistiä. Itse olin joitain kuukausia vuosia sitten "riippuvainen" yhdestä lääkkeestä. Omin avuin pääsin eroon päivässä, parissa. Alkoholia en käytä.

[/quote]

Kyllä se yleensä tekee.

Opiaattiriippuvaisten korvaushoito on yksi isoista terveydenhuollon satsauksista, tuolla noita resuisen näköisiä miehiä ja naisia vaeltelee hakemassa viikon annostaan terveydenhuollon toimipisteistä. Ulkoasusta ei tavallinen ihminen erota, onko kyseessä huumeheppu vai mikä.

Periaatteessa samaa sakkia ne ovatkin huumeidenkäyttäjien kanssa. Kuumeisesti yritetään keksiä, miten niiden korvaushoitolääkkeet saataisiin jaettua niin, etteivät onnistuisi myymään niitä kadulla eteenpäin.

Onneksi sinä pääsit eroon, mutta ainakin nuo Zipruksen varastamat lääkkeet ovat vahvasti huumaavia opiaatteja. On vähän eri asia kuin joku särkylääkepäänsärky.

Vierailija
10/11 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/11 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkut voi saada lääkevarkausepäilyistä, mutta Valviran oikeuksia ei viedä hoitajilta kovin herkästi. Myrkkyhoitaja Nykoppillakin oli oikeudet vielä kun istui oikeudenkäynneissä hoidokkiensa murhista. Tiedän tapauksia missä hoitaja on saanut varkauksien takia potkut yhdestä sairaanhoitopiiristä mutta menee pokkana töihin toiseen. Tieto ei todellakaan kulje eteenpäin vaikka minusta pitäisi. 

sh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän