Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta, jolla paljon vanhempi mies?

Vierailija
25.04.2014 |

Vai ajatteletko mitään? Jos ikäeroa on yli 15 vuotta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kiva kun joku on löytänyt sopivan puolison!

Sinä ap et ilmeisesti ole?

Vierailija
2/6 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että olen onnellinen nainen joka on löytänyt itselleen maailman ihanimman ja sopivimman kumppanin. Ikäeroa 2 kk yli 15 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 20:15"]Ajattelen että olen onnellinen nainen joka on löytänyt itselleen maailman ihanimman ja sopivimman kumppanin. Ikäeroa 2 kk yli 15 vuotta.

[/quote]

No mukava kuulla! Sittenhän palstailijoiden mielipiteillä ei ole väliä

Vierailija
4/6 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se iästä ole kiinni. Eksäni oli 4 vuotta nuorempi, nykyinen 15v. vanhempi. Persoonaan ihastuin ja yhteisiin intresseihin. Joten samaa ajattelen muista! 

Vierailija
5/6 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 20:18"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 20:15"]Ajattelen että olen onnellinen nainen joka on löytänyt itselleen maailman ihanimman ja sopivimman kumppanin. Ikäeroa 2 kk yli 15 vuotta.

[/quote]

En ole ap, vastasin ap:n kysymykseen.

No mukava kuulla! Sittenhän palstailijoiden mielipiteillä ei ole väliä

[/quote]

Vierailija
6/6 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälisin. Meillä on mieheni kanssa ikäeroa 16 vuotta, kymmenen yhteistä vuotta takana. Jo nyt katselen hänen vanhemenistaan ja ahdistun siitä, että todennäköisesti joudun joskus menettämään hänet ja (koska naiset elävät kauemmin) viettämään yli 20 leskivuotta ilman rakasta miestäni :( Emme saa vanheta yhdessä, emme viettää yhteisiä eläkevuosia. Lapsemme joutuvat menettämään isänsä aiemmin. Äh, ahdistun jo tästä kirjoittamisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan