Lue keskustelun säännöt.
Tietääkö kukaan?
08.12.2020 |
Työkaveri suositteli tilaamaan anustapin, ja tilasinkin sen postitse pienenä yllärinä. Mut kuljetuksen aikana oli paketti auennut ja käyttöohje lentänyt huitsin nevadaan. Nyt en sitten tiiä, kehen se montteerataan ja kummin päin? Onko kellään tietoa?
Kommentit (2)
Auennut? Nuuhkaise, onko ollut käytössä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Reklamaatio Postiin tai yritykselle. Ei paketti saa aueta matkalla. Lähettävät sulle ehjän paketin käyttöohjeen kera.