Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomauttaneet turvaväleistä tuntemattomille?

Vierailija
08.12.2020 |

Mitä olette sanoneet ja mikä on ollut reaktio?

Eilen tuli kaupan kassajonossa ryhmä teinejä ihan selän taakse. Suu vaahdossa mekastivat koko ajan, varmaan leijui kaikki pisarat päälleni :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut, että voisi ottaa etäisyyttä ja kun se ei onnistunut, niin avasin sateenvarjon. Eipä tullut ainakaan roiskeita niskaan.

Vierailija
2/12 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan ystävällisesti sanonut, että pidetään turvaväli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ihan asiallisesti sanoin ja ihan asiallinen oli myös reaktio.

Kauppaan otan aina kärryt ja kassajonossa vedän niitä perässäni, jottei kukaan tule liian lähelle.

Vierailija
4/12 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sanonut, vaikka olisi aihetta.

En vain saa suutani auki.

Vierailija
5/12 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sanon jos muuten ei tollot ymmärrä.

Vierailija
6/12 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, kassajonossa. Varttuneempi rouva (ainakin siis 45) tunkes tavaroineen samalle hihnalle kun vielä kärryä tyhjensin. Sainon asiasta hänelle. Outo tapaus oli, ei sanonut mitään, ihan vaan häipyi ja tavaransa jätti siihen.

Vierailija
7/12 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Reippaasti vaan sanoo. Ainoa joka on alkanut yrmiä oli keski-ikäinen nainen S-marketin lounashyllyllä. Tuppas ihan varpaitten päälle seisomaan ja lähmimään jokaista rasiaa. "Pidetäänhän turvaväli", sanoin mielestäni neutraalisti, mutta vastineeksi tuli että pidä itte turvavälis. Kaikille ei mene perille.

Olen siis päätynyt siihen että aina pitää avata suu, koska suomalaiset ei tajua katseesta. Tai jotkut tajuavat että sua ärsyttää, ja tuppaavat sen jälkeen tahallaan pers ee seen kiinni. Ääneen puhuteltuna ihminen on laitettu framille.

Vierailija
8/12 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Huusin ahdistelijalle: "Ota mulkku heti 5 askelta taaksepäin!!! Hajuraja!!"

Vierailija
9/12 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on huomautettu turvavälistä. Kaupan kassalla takanani tullut henkilö huomautti, että olen väärällä viivalla. Kun pääsin kaupasta, niin meinasin mennä vielä länköttämään tälle tyypille. Tuskin olisin lyönyt mutta kumminkin.

Itse en huomauttele turvaväleistä vaan olen edelleen kohtelias oma itseni, koronatilanteesta huolimatta.

Vierailija
10/12 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

täti-ihminen Prisman jonossa kirjoitti:

Olen. Huusin ahdistelijalle: "Ota mulkku heti 5 askelta taaksepäin!!! Hajuraja!!"

Oliko hänellä vehje kädessä?

Vierailija
11/12 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai sanon jos muuten ei tollot ymmärrä.

Minustakin on aivan asiallista sanoa niistä turvaväleistä etenkin jos joku yrittää ohitella jonossa. Ei kauppareissun takia kannata koronaa hankkia. Tosin joskus ihmetyttää miten vähän jotkut ostavat sitä ruokaa tai juomaa käydessään kaupassa etenkin näin korona-aikana. Itse tein jo ennen tätä korona-aikaa ostokseni varsin keskitetysti sen sijaan että olisin käynyt joka päivä kaupassa tekemässä jotain pikkuostoksia.

Vierailija
12/12 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

täti-ihminen Prisman jonossa kirjoitti:

Oliko hänellä vehje kädessä?

Ei, vaan prinssinakki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi