Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas siitä arkikuvahaasteesta, te jotka ette tee sitä

Vierailija
25.04.2014 |

..jos olette saaneet haasteen, mutta ette halua kuvata, mitä teette? Jätättekö homman huomiotta, laitaitteko jotain viestiä tms? Minua se itse haaste ei ärsystä, mutta en halua haastaa ketään mihinkään ja toinen asia, että ei minua kiinnosta päivitellä joka päivä, kun en muutenkaan sitä tee. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ihmettelin sitä tänään, kun sain sen haasteen enkä aio lähtee mukaan. Ei kai siihen mitään tarvii kommentoida, jättää huomiotta vaan... Kauhulla vaan odotan et se haastaja alkaa tivata niitä kuvia.

Tai sit saatan laittaa yhden päivät kuvan sinne ja sit "unohtaa"...

Vierailija
2/9 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin vain että ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vastannut mitään. Vaipunee unholaan melko pian kuten muutkin vastaavat systeemit.

Vierailija
4/9 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En reagoi mitenkään. Muutenkaan en vilkuile facebookia edes päivittäin, ja kaverit kyllä jo tietää sen.

Vierailija
5/9 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon haastanut kavereita mutta ihan vitun sama vastaavatko haasteeseen ja ottavatko kuvia arjestaan...evvk

Vierailija
6/9 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein sen 10 elämääsi koskettavaa biisiä ja laitoin siihen kommentiksi että pliis, älkää haastako minua, en aio julkaista viittä arkikuvaa.

Vierailija
7/9 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole vaan reagoinut mitenkään. Ajattelin aluksi osallistua, mut en ole ehtinyt (enkä kyllä muistanutkaan) ottaa mitään kuvia,

Vierailija
8/9 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole FB:ta, mutta kun näitä aloituksia on tullut niin paljon, niin kiinnostaa tietää, miten se haastaminen oikein tapahtuu. Lähetetäänkö siinä ystävälle joku viesti "seinälle" vai yksityisesti vai miten?

Siksi kysyn, kun täällä aina neuvotaan, että ota vaan osaa haasteeseen, ei kukaan tiedä oletko saanut sen vai et. Mihin ne haasteet menee, ettei niitä muut näe? Kiitos etukäteen vastauksista :).

Vierailija
9/9 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haastajan kuuluisi merkitä haastettava, jolloin haastettava näkee sen saapuneissa ilmoituksissa. Mutta osa näkyy laittavan vain nimen viestiin. Jos haluaa nähdä, onko joku haastettu, pitäisi mennä katsomaan tämän henkilön profiilia, mistä sen ehkä näkee. Mutta senkin voi piilotttaa. Eikä sitä, onko joku kaverin kaveri vain haastanut viestissä, näe kukaan. Mulla tuli just tuon merkinnän kautta, ja kun kavereita on vähän, joista edes puolet ei ole aktiivisia, en voi teeskennellä, etten nähnyt. Siksi en halua laittaa, kolmas syy, kun ei mulla ole kymmentäkään ihmistä joita mun tekemiset erityisemmin kiinnostaisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi