Palvelin miestäni ja lastani
Ja tein heille makkaraperunat kera lihapullien illaksi. Tosin mies syö varmaan vielä monen monta voileipää.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Aikamoisen karhunpalveluksen teit.
Tee ensi kerralla salaatti.
Halusivat tämän ruuan. ap
Tee itsellesi vaikka joku ihana smoothie.
Eikö sulla oikeasti ole ketään juttukaveria kun täällä pitää jokainen pieraisu raportoida?
Ja mitäköhän me tuolla tiedolla teemme?
Kauniisti tehty nainen. Moni nainen on kade
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla oikeasti ole ketään juttukaveria kun täällä pitää jokainen pieraisu raportoida?
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Tämä ammattivalittaja on sen verran valaissut elämäänsä että luulempa ettei kukaan (ainakaan nainen) ole hänelle kade. Sinusta en tiedä vaikka olisitkin.
Vierailija kirjoitti:
Mies on varmasti lihava.
173cm 72kg.
Ammattivalittaja on lähtenyt henkisyyden polulle. Ommm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Tämä ammattivalittaja on sen verran valaissut elämäänsä että luulempa ettei kukaan (ainakaan nainen) ole hänelle kade. Sinusta en tiedä vaikka olisitkin.
Mä tulen miehelleni todella kalliiksi, palkanmaksuineen kaikkineen, että passaaminen on vähintä mitä voin tehdä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Mä tulen miehelleni todella kalliiksi, palkanmaksuineen kaikkineen, että passaaminen on vähintä mitä voin tehdä. ap
Lopeta tuo kynnysmattoilu. Sinähän olet ukkosi firmassa osakkaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Ja vielä eilen olit lähtemässä miehen elämästä pois. Tuuliviiri.
Aikamoisen karhunpalveluksen teit.
Tee ensi kerralla salaatti.