Kuluneimmat korona-ajan sanonnat?
Onko se "Elämme poikkeuksellisia aikoja" vai viruksen/taudin "selättäminen"?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Koronakevät jne, viimeisimpänä koronajoulu.
Onneksi rokotusten pitäisi olla laajasti käytössä toisena koronakeväänä.
"Nyt ei ole oikea aika lähteä mökille."
Keväällä suosiossa oli "Yhdessä tästäkin selvitään" ja "suojelemme kaikkein hauraimpia".
Kukaan ei enää kehtaa käyttää niitä. '
Ja sitten oli ne nallet ja sydämet kaikkien ikkunoissa. "Pidetään huolta toisistamme!"
Mun ehdotus uudeksi sloganiksi on: "Pidetään huoli vain omista asioistamme."
"väläyttää valmiuslain käyttöönottoa" (kuka milloinkin)
"Tätä tautia et halua sairastaa" Ihanko totta, Sherlock. Kun voisikin jokainen halukas nyhjätä etätöissä.
"Yhdessä tästä noustaan"
"Silloin kun sai vielä matkustaa"
"Kotimaanmatkailu kunniaan"
"Pistetään verorahat mieluummin Suomeen"
Vierailija kirjoitti:
"Jaksetaan vielä yhdessä." "Kaikki ollaan samassa veneessä". "Yhteinen taistelu." "Mä olen käyttänyt maskia jo keväästä asti." "Pidetään yhdessä huoli kaikkein heikoimmista."
Oksennus tuli suuhun jo tätä lässytystä kirjoittaessani.
Kyllä heikoista pitää huolehtia itse jos pääsen eduskuntaan haluan että rahaa painetaan lisää köyhille ja lapsiperheille ja rikkailta otetaan rahoja kunnolla pois etteivät pääse Korruptiota käyttämään.
Itse en pidä rajoituksista että vapaus rajoitetaan mutta haluan että tauti saadaan pysäytetyksi ettei kaikki menisi baateihin ja tapahtumiin
Olenko silloin tekopyhä? En voi olla
Bill Gates on paha ihminen :(
Vierailija kirjoitti:
"Yhdessä tästä noustaan"
Mitä väliä? Ei matkustus muualle ole niin tärkeää. Kotimaassakin on hienoja nähtävyyksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Yhdessä tästä noustaan"
Mitä väliä? Ei matkustus muualle ole niin tärkeää. Kotimaassakin on hienoja nähtävyyksiä
Olen näistä samaa mieltä ja tykkään matkailla Suomessa. Nämä hokemat ovat silti kuluneita.
Mulla tulee näistä naurettavuuksista mieleen vaan että sitten VTTU ku on oikeasti hätä niin ei kyllä printtailla mitään ”pidetään huolta toisistamme”-flyereita, ei käytetä käsidesiä ristinmerkki-tyyliin, ei keksitä kivakuosisia maskeja, ei kyynertervehditä, ei kelmuteta käsiämme hanskoilla..
Vai ehtikö ne Titanicilla tai pommitusten keskellä keksiä uusia sloganeita? Minulla on tunne, että jollakin kierolla tavalla jotkut nauttivat kun on pieni mahdollisuus elää nyt joitain muka-poikkeuksellisia aikoja. En tiedä oikein mihin tätä vertaisi tai mikä olisi hyvä sanonta kuvaamaan tätä tyhjästä temmattua joukkohysteriaa. Tyhjät tynnyrit eniten kolisee, ehkä. Tai se kuuluisa satu pojasta ja sudesta. Meno olisi totisempaa jos kyseessä olisi oikeasti vaarallinen, tappava tauti.
Uusi normaali on munkin inhokki.
Ja sitten:
Onkohan se hyvä idea... tavata ystäviä?
Onkohan tämä nyt oikea hetki... mennä kaverille?
Onkohan viisasta tällä hetkellä... tehdä yhtään mitään