Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmi että Townsend kuoli kesken viimeisen A. Molen

Vierailija
25.04.2014 |

Ilmeisesti sitä ei julkaista, näin ainakin olin ymmärtävinäni jostain googlaamistani kommenteista. Olisin suonut, että viimeiseksi Mole-kirjaksi olisi jäänyt tuo (keskeneräiseksi jäänyt) teos eikä viimeksi julkaistu Prostrate Years. Nyt kun Townsend kirjoitti uutta kirjaa, hän tällä rupeamalla tiesi kirjan jäävän viimeiseksi huonon terveytensä vuoksi, ja olisi luultavasti tehnyt siitä kunnon lopetuksen komealle sarjalle. Kirjaa varmasti kirjoittaa ihan eri ajatuksin, jos tietää sen olevan sarjan päätösosa. Nyt jäimme sitten lopullisesti sitä vaille.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastin kahta ensimmäistä Adrian Molea, mutta sen jälkeen en ikäväkseni enää niistä yhdestäkään seuraavasta pitänyt. Ensimmäiset kolme ovat kirjahyllyssäni, mutta sen kolmannen (True Confessions) olen lukenut vain kerran. Ne kaksi muuta kyllä haen luettavakseni vähintään kerran vuodessa.

Vierailija
2/8 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole varauksetta tykännyt aikuisiän Mole-kirjoista, mutta tykännyt kuitenkin tarpeeksi lukeakseni ne ja toivoakseni sarjalle "hallittua", kirjailijan itse valitsemaa lopetustapaa. t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ajatuksena lukea ne aikuisuuden kirjat, mutten ole saanut vielä aikaiseksi. Kaksi ekaa ostin ja luin uudelleen näin aikuisena, miettiessäni milloin niitä voi teinille antaa.

Vierailija
4/8 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ne kaikki kahlannut läpi, ihan vain rakkaudesta kahta ensimmäistä kohtaan, mutta yhtäkään niistä muista en ole halunnut lukea uudelleen. Sääli sinänsä.

2

Vierailija
5/8 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se The Cappuchino Years oli jo niin huono etten jaksanut lukea loppuun eikä ole sen jälkeen kiinnostanut.

Vierailija
6/8 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan niitä kaikkia ja Adriania myös, vaikka se on niin ärsyttävä tyyppi! Olisi ollut kiva saada vielä yksi pala tarinaa. Rauha S.T.: n muistolle!

Vierailija
7/8 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeneräiseksi jääneen kirjan työnimenä oli ollut Pandora's Box. Olisi ollut mielenkiintoista nähdä, millaisen lopun kirjailija antaa Adrianin ja Pandoran tarinalle. t. ap

Vierailija
8/8 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, en edes tiennyt että Townsend on kuollut! Ensimmäiset Hadrianus/Adrian kirjat ovat parhaat, mutta kyllä niitä tuoreempiakin mielikseen lukee.