Luonnevikaisen ihmisen tunnistaa siitä, että hän kerää tietoja ihmisestä ja iskee heikoimpaan kohtaan omaa hyötyä tavoitellen. Tunnistatko itsesi?
Eli kerätään tietoa esim työkaverista ja mennään kertomaan ”vahingossa” muille.
Kommentit (12)
Tunnistan, olen työkkärissä töissä ja toimin juuri noin. Ai sinulla ei ole hygieniapassia, ja siksi et työllisty. No kuule se on helppo juttu, tuossa nettiosoite, josta saat lisätietoja nettitestistä ja koulutuksista.
Mullla on ainakin useampia persoonia että esim kun on alkoholia ja rentoutunuuut niin mikäään ei toimi ja alkoholi kun alkaa vähenemään niin adhd piiirteet alkaa ulla esillle.
Mutta ajattele, jos et olisi kiusannut minua niin en olisi seonnut. Se olen minä, karma. Hei!
Eikös tuo ole narsismin ominaispiirteisiin kuuluva? Se, että jaksaa yleensä uhrata aikaansa tuollaiseen, kun voisi energian käyttää johonkin järkevään.
Kakkosen vastausta en ymmärrä, vai eikö hänellä ole luetunymmärtämisen taitoa? Mitä ihmeen hyötyä hänelle itselleen tuosta on?
Vierailija kirjoitti:
Mutta ajattele, jos et olisi kiusannut minua niin en olisi seonnut. Se olen minä, karma. Hei!
Lapsen tasolle jääneillä on aina jokin muka oikeutus.
Fiksu ihminen ei sellaista tee, missään tilanteessa.
Riippuu ihmisestä. Tarpeeksi ilkeä tapaus, niin antaa takaisin. Esim. " Ai, sä oot saanut vähän painoa" -> kusipää vi##uilija, jolla oli anorektikkotausta.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihmisestä. Tarpeeksi ilkeä tapaus, niin antaa takaisin. Esim. " Ai, sä oot saanut vähän painoa" -> kusipää vi##uilija, jolla oli anorektikkotausta.
Kylläpä kuulosta ihanalta ihmiseltä. Niin itsekeskeinen.
Ihan normaalia luonnevikaisen touhua. Ei pidä olla niin tyhmä, että menee kertomaan näille mitään ylimääräistä. Aina vaan "jees jees, kaikki asiat kunnossa"-moodilla. Näin he eivät saa otetta millään.
Vierailija kirjoitti:
Joo, minulle on tehty tuota. Samoin muusta fyysisestä sairaudesta ”vähän annetta takaisin”. Kyllä silleen voi tehdä! Ihan Tosi Normaalia! 👍
Vierailija kirjoitti:
Mullla on ainakin useampia persoonia että esim kun on alkoholia ja rentoutunuuut niin mikäään ei toimi ja alkoholi kun alkaa vähenemään niin adhd piiirteet alkaa ulla esillle.
En mää kerää ihmisistä tietoja vaan ihmettele ihmisten erilaisia tapoja hoitaa asioita. Että tavallaa miten esiim ihminen turtuu johonkin tiettyyyn kaavaan, mutta se on luontaista ja hyväksi ihmisellle luoda omansalainen mukavuuusalue toimia. Mullla ei ole mukavuusalueita, mutta en kerää ihmisistä tietoja ja käyytä hyväksi.
Se, että näkee joka puolella pahansuopaisuutta, kilpailua ja selkäänpuukottamista yms. on yksi erikoinen piirre ihmisessä. Mielessäni nimitän heitä "pomot vitt#ilee -ihmisiksi". Pahinta nähdä kun samaa asennetta kanssaihmisiin syötetään jälkipolville jo kotona estotta.
Suurin osa ihmisten välisistä kohtaamisista on asiallisia, arkipäiväisiä ja ystävällisiä perusvireeltään.
En