Ryyppääkö työkaveri?? Tällaiset merkit ilmassa:
Kyseessä yli 40v mies. Hän iholtaan ryppyinen ja kiiltävä.
Jalat langanlaihat oikeasti hänen reitensä näyttää yhtä paksulta, kun sääreni seistessä ja en ole ylipainoinen tai paksusäärinen. Hänellä vielä väljät reisitasku housut.
Jotka myös lomottavat takapuolesta..
Olkapäät kapeat ja pienet suhteessa vatsaan.
Istuessa menee tosi pienen näköiseksi eli näkee, että ei ole lihaksia juuri yhtään.
Hänen äänensä on tosi vaihteleva ja menee melkoi usein pikkupoikamaisen kimeäksi.
Ei haise koskaan viinalle töissä, mutta onko tuon takana mikään muu, kuin runsas alkoholin käyttö?
Sanoi vielä painavansa yli 80kg, mutta ei näytä kookkaalta, kuin vatsan kohdalta.Ja on suunilleen minun pituiseni eli 165cm ehkä hieman pidempi.
Sen verran tiedän, että perhe on, mutta eihän se ryyppäämistä estä :0
Kommentit (8)
Ohjaa aa:han :D.
Oikeanlaisella hoidolla tuon vielä pelastettavissa.
Alko pois ja mahdollista testosteronihoitoa
Ei kuulukkaan. Ihan mielenkiinnosta kyselin.
T.ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulukkaan. Ihan mielenkiinnosta kyselin.
T.ap
Et voi päätellä toisen ulkomuodosta että hän olisi ryypännyt, ellei ole suorastaan pöhöttynyt, henki haise alkoholille tai ole maksakirroosin kellertämä. Nuokaan merkit eivät takaa alkoholin suurkulutusta.
Se että paino (tai laihuus) kertyy tiettyihin paikkoihin on geneettistä, kuten myös ihon rypistyminen tai lihasten kertyminen - nämä ei liity alkoholiin.
Toisekseen, asia ei kuulu sinulle millään lailla mikäli henkilö ei ole päihtyneenä työssään.
Vierailija kirjoitti:
Ohjaa aa:han :D.
Oikeanlaisella hoidolla tuon vielä pelastettavissa.
Alko pois ja mahdollista testosteronihoitoa
Eiköhän mene sinne ihan itse jos haluaa. Asia ei kuulu ap:lle eikä kenellekkään muulle!
Huono ryhti voi aiheuttaa sen, että "pienenee" istuma-asennossa. Sosiaalisten tilanteiden jännittäminen voi aiheuttaa äänenkorkeuden ja -kovuuden vaihtelua. Paino kerääntyy eri ihmisillä eri tavalla ja joku indeksin mukaan ylipainon puolella oleva voi olla olemukseltaan yllättävän solakka ja kiinteä. Miehillä varsinkin on tavallista, että kaikki ylimääräinen kertyy vatsaan vaikka muuten olisikin hoikka.
Tässä muutama täysin käypä selitys, joilla ei ole mitään tekemistä ryyppäämisen kanssa. Mitä, jos antaisit työkaverisi tehdä hommansa rauhassa? Joudut vielä itse kunnon liemeen, jos rupeat tuosta suit sait järkkäämään hänelle katkaisua ja levittelet kuvittelemiasi huolia ympäri työpaikkaa.
Että mä vihaan AP:n kaltaisia typeryksiä! Anna nyt toisen olla sellainen kuin on, jos työnsä hoitaa niin kuka sinä olet mistään alkoholismista puhumaan?!
Ja mitähän se asia sinulle kuuluu?