Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni penis - mitä mieltä?

Vierailija
25.04.2014 |

Penikseni on lepotilassa pieni. Erektiossa se on keskimääräistä suurempi, noin 18-senttiä pitkä ja oikein paksu. Lepotilassa se muistuttaa enemmän pikkupojan pippeliä.

Mitä sanovat naiset, onko moinen juttu este parisuhteelle? Mitä mieltä olette peniksestä, joka on levossa keskimääräistä pienempi mutta paisuu sitten tositilanteessa moninkertaiseksi?

Vaikka se on erektiossa kookas, hävettää välillä uimahallissa ja salilla, kun se on normaalitilassa niin paljon pienempi kuin muilla miehillä.

Voisitko olla miehen kanssa, jolla on levossa pieni kikkeli?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 10:08"][quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 10:02"]

Minun on vaikea uskoa tällä mieskokemuksella että koko muuttuisi noin radikaalisti.

Nauran vatsa kippurassa.

[/quote]

Niinpä. Noin 18 cm on kuitenkin niin iso, että KOKO MAAILMASSA vain parilla prosentilla miehistä on pidempi. Ja suurin osa näistäkin miehistä asuu noin viidessä valtiossa, jotka ovat hyvin kaukana Suomesta ja joissa geeniperimä on toisenlainen.

Vain noin 2% kaikista maailman miehistä omaa pidemmän kuin 19,1 cm erektiossa, siis aivan koko maailmassa. Monella alueella edes se suurin 1% ei yllä lähellekään 18 cm asti.

[/quote]

Peniksen lepopituus on keskimäärin 9.25 senttiä, minulla se on nelisen senttiä. Erektiopituus on keskimäärin 14.9 senttiä eli ei 18 ole kauhean paljon yli keskiverron, lepopituuteni sen sijaan on selvästi alle keskiverron. Mitat siis päältä mitattuna.

Vierailija
22/30 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ainakin on ihan hiton rasittava ja lisäksi tyypillinen miesjankkaaja jolle ei mene edes informaatio perille. Se estäisi tehokkaasti parisuhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 10:23"]AP ainakin on ihan hiton rasittava ja lisäksi tyypillinen miesjankkaaja jolle ei mene edes informaatio perille. Se estäisi tehokkaasti parisuhteen.

[/quote]

Mikä informaatio nyt sitten ei ole mennyt perille? Keskipituuksiin liittyvään informaatioon vastasin lisäinformaatiolla. Ja olen kyllä parisuhteessa, kiitos vain.

Vierailija
24/30 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko vaimoni sinun mielestäsi tavallinen nainen, mutta se on nauttinut pian pari vuosikymmentä minun seurastani. Minulla on kanssa levossa pieni, mutta toiminnassa suunnilleen keskimittainen, jos se keskimitta on se 13-15 cm mitä useimmissa lähteissä maintaan. Nuorempanakaan yksikään pippelinesittelyyn päätynyt suhdeyritys ei kaatunut siihen vaiheeseen. Itse en taida olla tavallinen, koska en ole ymmärtänyt hävetä sitä. Pitää kai alkaa, että tulee vähän kunnollisemmaksi ihmiseksi.

Isketkö muuten useinkin uimahalleista naisia? Luulen vähän, että jos menet uimahallin naisten suihkutiloihin esittelemään välineitäsi, etkä oikein onnistu iskemään hemaisevia naisia, ongelma ei ole hepin koossa vaan korvien välisellä alueella.

Vierailija
25/30 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 10:40"]En tiedä onko vaimoni sinun mielestäsi tavallinen nainen, mutta se on nauttinut pian pari vuosikymmentä minun seurastani. Minulla on kanssa levossa pieni, mutta toiminnassa suunnilleen keskimittainen, jos se keskimitta on se 13-15 cm mitä useimmissa lähteissä maintaan. Nuorempanakaan yksikään pippelinesittelyyn päätynyt suhdeyritys ei kaatunut siihen vaiheeseen. Itse en taida olla tavallinen, koska en ole ymmärtänyt hävetä sitä. Pitää kai alkaa, että tulee vähän kunnollisemmaksi ihmiseksi.

Isketkö muuten useinkin uimahalleista naisia? Luulen vähän, että jos menet uimahallin naisten suihkutiloihin esittelemään välineitäsi, etkä oikein onnistu iskemään hemaisevia naisia, ongelma ei ole hepin koossa vaan korvien välisellä alueella.

[/quote]

Mistä sait sellaisen käsityksen, että iskisin naisia uimahalleissa? Tarkoitin että vertailen siellä kalua muiden miesten peniksiin. Tosin olen kyllä kylpylässä iskenyt pari naista joskus, ja erottuhan se peniksen koko uimahousujen läpi, kun kangas kastuu.

Vierailija
26/30 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on penis levossa 12 cm ja erektiossa ei edes 15 senttiä. Eli ei kasva juuri yhtään erektioon noustessa. Vituttaa. Miksi joillain kalu turpoaa tuplamittaan ja meillä joillain ei juuri muuta tapahdu kuin koveneminen.

Vierailija
27/30 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 10:26"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 10:23"]AP ainakin on ihan hiton rasittava ja lisäksi tyypillinen miesjankkaaja jolle ei mene edes informaatio perille. Se estäisi tehokkaasti parisuhteen.

[/quote]

Mikä informaatio nyt sitten ei ole mennyt perille? Keskipituuksiin liittyvään informaatioon vastasin lisäinformaatiolla. Ja olen kyllä parisuhteessa, kiitos vain.

[/quote]

Faktasi ovat virheelliset. Mitään et voi värkkisi lepopituudelle. Erektiossa sillä on väliä, muutoin se ei näy jos pidät housut jalassasi. Pysy pois nudistirannoilta.

Vierailija
28/30 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 10:48"]

Mistä sait sellaisen käsityksen, että iskisin naisia uimahalleissa? Tarkoitin että vertailen siellä kalua muiden miesten peniksiin.[/quote]

No kun kerroit sen olevan ongelma uimahallissa, enkä minä näe peniksen koolla mitään muuta merkitystä kuin seksuaalisissa suhteissa naisten kanssa tai sellaisten suhteiden luomisessa. Sinäkin kysyit naisten suhtautumista asiaan, joten kaipa ajattelit jotain samansuuntaista.

Ainakin minä kohtaan joka päivä joka paikassa miehiä ja naisia, joilla on isompia, arvostetumpia ja hienompia asioita ja ominaisuuksia kuin minulla, vaikka olen ihan keskinkertaisesti menestynyt itsekin. Jos alkaisin ottaa siitä paineita, olisin loputtoman suon edessä. Miljardöörikin voi pilata elämänsä, jos jää murehtimaan sitä, että jotkut kavereista ja liikekumppaneista ovat vielä rikkaampia. Mitä hiton väliä sillä on, jos uimahallissa kävelee vastaan kaveri, jolla on levossa isompi heppi? Tai vaikka melkein kaikilla muilla on? Jos se on oikeasti ongelma, niin suosittelen jonkinlaista psykologin konsultaatiota. Käsittääkseni tuollaisia harha-ajatuksia voidaan hoitaa usein ja pienentää niiden aiheuttamaa haittaa elämässä.

Ajattele nyt vaikka niin, että jos vehkeesi olisi levossakin iso, mitä oikeasti hyötyisit uimahallireissullasi? Haluatko herättää jonkinlaista kateutta tai levottomuutta sinun laillasi ajattelevissa miehissä? Miksi, en näe paljoakaan mahdollisuuksia hyötyä sellaisesta? Jos nyt ajatellaan uimahallia, kyllä minä haluaisin herättää ennemmin kateutta kanssauimareissa uimalla hyvällä tekniikalla kovaa vauhtia kuin heppini koolla. Vaikka en minä siitä kateudesta piittaisi enkä edes huomaisi sitä, se vain olisi hauskaa osata uida hyvin.

Vierailija
29/30 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 10:01"]

Toimintakuntoisena koko kiinnostaa naista, lepokoolla ei ole väliä silloinhan se on vain kusemista varten.

[/quote]

Etkö ole törmännyt naisiin, jotka arvostelevat kullin kokoa lepotilassansa?

Niitäkin löytyy. Yllättävän monella - varsinkin nuorella - naisella on heikko tietämys miehen elimestä.

Vierailija
30/30 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kulli on velttona aika pili. N. 8cm. Mutta erektiomittaa n. 18-19 cm, joten tyytyväinen kai tässä täytyy olla :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän