Oletko syönyt makeita jouluherkkuja kohteliaisuudesta tänä joulunaikana?
Minä söin tänään, kun pipareita ja glögiä tuotiin nenän eteen. Ei olisi ollenkaan tehnyt mieli. Samoin tulee varmasti tapahtumaan konvehtien kanssa. Harmittaa vähän ne turhat kalorit. Entä te?
Kommentit (13)
Kyllä mutta vain kohteliaisuudesta, muutamat laatikolliset ja pussilliset. Ihan vaan kohteliaisuudesta aion jatkossakin. Hyvät tavat nääs.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos on ihan ystävällinen viesti.
Se on liian epäkohteliasta joissain tilanteissa, kun toinen on erikseen nähnyt vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on liian epäkohteliasta joissain tilanteissa, kun toinen on erikseen nähnyt vaivaa.
kannattaa ilmoittaa jo tullessaan, että nyt on tilanne se, että en voi syödä mitään, joten älä ihmeessä vaivaudu
ainakaan SUomessa. tosin jollain todella vanhoilla ihmisillä on pinttynyt ajatus siitä, että aina pitää tarjota ja siitä on ok loukkaantua jos toinen kieltäytyy.
En voi syödä sokeria yhtään ainakaan tällä hetkellä, joten pakko kieltäytyä.
En ole koska oon dieetillä joulun alla ettei tarvitse sit itkeä "lihomista".
Työpaikan piparit ja konvehdit on kyllä hävinnyt ilman et mun tarvitsee osallistua.
Myös "ei kiitos, nyt ei yhtään tee mieli" jättää kaikille ihan ookoo fiiliksen.
Sinä kirjoitit tämän joulukuun 8. päivä, kun tämän vuoden joulunaika on vielä edessä päin.
Mutta en syö kohteliaisuudesta vaan ahneudesta, kun minä pidän makeista jouluherkuista ja nautin niistä.
En ole. Katsokaas, nyt on koronan takia Vältettävä sosiaalisia kontakteja! Eli ei ole ollut tilanteita, joissa joku pääsisi työntämään imeliä nenän eteen.
En ole milloinkaan tarvinnut kohteliaisuutta makeiden herkkujen popsimiseen.
Miten ihmeen kuivaa elämää te oikein elätte?
748 kirjoitti:
En ole milloinkaan tarvinnut kohteliaisuutta makeiden herkkujen popsimiseen.
Miten ihmeen kuivaa elämää te oikein elätte?
No kivat sulle. Mulle vanhemmat sukulaiset itkua tihrustaen (oikeesti!) tunkee herkkuja eteen ja sitten huokaillaan dramaattisesti, että "oi voi kun ei hyvä kelpaa."
Sitten on vaan pakko ottaa.