Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bonusmummon lahjadilemma

Vierailija
08.12.2020 |

Ensimmäinen miniä ilmoitti, että kiitos ei mitään joululahjoja, heillä on jo nyt tarpeeksi krääsää. Asia selvä, ei ole ongelma.
Toinen miniä antoi listan toivelahjoista ja ympyröi niistä 3 tärkeintä sanoen, että joku näistä olisi kiva, valitse itse. Jos näitä ei löydy, niin listalla on muitakin vaihtoehtoja. Lahjojen arvo 25-50 e /kpl eli ei mitään mahdotonta.
Ongelmana on se, että ensimmäinen miniä vaatii ehdotonta tasapuolisuutta. Jos nyt ostan toisen miniän lapsille lahjoja, niin ensimmäisen miniän perheeseen menee välit poikki. Silti minusta ei ole reilua, että toisen miniän lapset eivät saa lahjoja siksi, että ensimmäisen miniän lapsille ei mitään tarvita. Rahan antaminen ei ole vaihtoehto.
Ja ennen kuin sanotte, että onhan ne poikasikin lapsia niin vastaan, että eivät ole, bonuslapsenlapsia kaikki.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä oikeudella tämä eka miniä on kieltämässä muita saamasta isovanhempien lahjoja? Jos he eivät niitä tarvitse, ok. Mutta ei kuulu hänelle tippaakaan, saako muiden lapset. Itse on päätöksensä tehnyt.

Vierailija
2/8 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin ensimmäiselle miniälle, että aiot kyllä ostaa näille toisille. Että tuleeko niitä toiveita vai ei? Naurettava syy miniältä laittaa välit poikki. Mikä hän on sanelemaan yhtään mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat lahjat (kylmää käteistä) molemmille pojillesi, hankkikoon itse lahjat perheelleen.

Vierailija
4/8 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilmoittelisin myös sille ensimmäiselle miniälle, että aion toiseen perheeseen lahjoja hankkia. Hän sitten päättäköön haluaako tasapuolisuuden nimissä jotain omille lapsilleen vai ei. Hänen päätettävissään ei kuitenkaan ole se ostatko toisille lahjoja vai et.

Ps. Ihanaa, että lapsilla on bonusmummo, joka haluaa lahjoja antaa, mutta osaa myös kunnioittaa vanhempaa, joka ei halua lahjoja perheeseensä!

Vierailija
5/8 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa tuo irvokas bonustelu.

Vierailija
6/8 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus kirjoitti:

Lopettakaa tuo irvokas bonustelu.

Lopeta sinä itsesi, naru kaulaan, jotta päästään sinusta.

Vierailija
7/8 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sanon kuin aiemmat: ilmoita, että ostat toisille. Ja nyt olisi aika vahvistaa, haluaako hän vai eikö halua samaa.

Vierailija
8/8 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat toisen perheen lapsille lahjat. Tarjoudu antamaan rahaa saman määrän 1 perheeseen. Jos eivät ota vastaan, niin se on heidän valinta. Sinä olet toiminut tasapuolisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi