8000 euroa joulukuuseen ja koristeisin. Onko ok?
Mies paljasti tänään, että on tilannut kalliit koristeet ja ison kuusen jotta ehtivät aatoksi. Suhteemme on tuore ja nyt mies miettii lahjoja. Jotenkin kauhistuttaa tuo summa.
Kommentit (32)
No jos sillä on rahaa niin mikä ettei. Olisin tyytyväinen kunhan ei minulta odota tuollaista rahan tuhlausta tällä palkalla mitä on. Miehellesi 8000€ on varmaan saman suuruinen summa suhteeltaan kuin minulle 80€.
No ihan minimisummahan toi on, onko miehellä mitään muita avuja jos on köyhä?
Vierailija kirjoitti:
...ja sitten sinä heräsit?
Valveilla ja parisuhteessa olen ollut kaiken aikaa että taisit itse herätä unestasi..
Vierailija kirjoitti:
No ihan minimisummahan toi on, onko miehellä mitään muita avuja jos on köyhä?
Mitä avuja? Mies ei ole köyhä.
NO ei todellakaan ole 8000e joulukoristeet ok! Siis mistä ihmeen halpahallista se sun mies tilaa sen koristeet :D Pah, mikä köyhä mies sulla! Ei käy kateeksi!
Mun mies tilasi 20 000e edestä joulukoristeet täksi jouluksi, eikä hänen lompakolleen tehnyt edes pahaa. Kerro miehelle, että ottaisi vähän mallia mun miehestä ;)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti on edes kotimaista
Ei ole suomalaista kuusta eikä koristeita.
Et nyt ottais mielummin rahana kuin kuusena.
Jos pelkkään kuuseen menee 8000 niin mitä se lahjaksi meinaa?
En kyllä katselisi tommosta tuhlausta, eläisin tuolla summalla varmaan kaksi vuotta ja rahoillaan kerskuvat miehet on ällöttäviä.
Varmaan joku new Yorkin Keskustorin kuusi ois tuota luokkaa.
Onko mies miettinyt mihin kuusen edes pistää?
Kai se säilyy seuraaville vuosille?
8000€ saa kyllä jo aikamoiset koristeet. Silkkiverhot joka huoneeseen, uuden jouluisen sohvan ja muutkin tekstiilit vaihtoon. Kotimainen joulukuusi kaikilla herkuilla ja suupuhalletut joulupallot, ihanaa :)
Miten kuusi voi maksaa tuhansia euroja?
Mistä tiedät tuon rahasumman? Jotenkin järjetön kuvio, missä joku kertoo käyttäneensä tuollaisen summan rahaa koristeisiin. Eli tyhmä kun tuhlaa ja sivistymätön kun puhuu rahasta.
Mikäs siinä, kerran sitä vaan eletään