rajuinta mitä elämässä tehnyt?
Mitä on rajuinta mitä olette elämässänne tehnyt? Olen käyttänyt kokaiinia hyvässä seurassa ja harrastanut ryhmäseksiä:)
Kommentit (48)
Nimennyt lapseni Pieruunaksi, vaikka kaikki lyttäsivät nimen.
Harrastanut keskeytetyllä yhdynnällä seksiä 18v asti saman miehen kanssa 7 vuotta, ottanut tuntemattoman (jälkeenpäin mietittynä nistin oloisen) miehen kadulta sessioon oman miehen kanssa, seurustellut 15v yli 30v juoppojen kanssa kaverin vaikutuksesta, mummona kaupassa esiintyminen teininä kaljaa ostaessa (läpi meni!)
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 01:09"]
Harrastanut keskeytetyllä yhdynnällä seksiä 18v asti saman miehen kanssa 7 vuotta, ottanut tuntemattoman (jälkeenpäin mietittynä nistin oloisen) miehen kadulta sessioon oman miehen kanssa, seurustellut 15v yli 30v juoppojen kanssa kaverin vaikutuksesta, mummona kaupassa esiintyminen teininä kaljaa ostaessa (läpi meni!)
[/quote]
Miksi alapeukut? Eivätkö nämä jutut ole riittävän rajuja? Vai ovatko kammottavia?
Muuttanut ulkomaille ilman säästöjä ja suunnitelmia.
juu, se aiempi ketju (n. kuukausi takaperin) taisi olla nimeltään "hurjinta mitä olet tehnyt". samantapaisia vastauksia sielläkin. :)
mulla rajuinta on varmaan laskuvarjohypyt yksin. ja päätös siitä, etten halua koskaan naimisiin enkä lapsia, vaikka vanhempieni sydän särkyykin. voi tietysti tapahtua ihme ja pyörrän päätökseni joku kaunis päivä. :)
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 00:21"]
Menin juopuneena 15-vuotiaana varmaan n. 30-vuotiaan miehen hyttiin laivalla... Onneksi olin neitsyt tuonkin jälkeen.
[/quote]abi risteily? Taidan tuntea?
jouduin mustan maijan kyytiin. tosin olin syytön ja näytin vain poliisille rikospaikan. matkustin kaverini kanssa tilanpuutteen vuoksi siellä auton selliosastolla. siinä iässä tuntui tosi hurjalta kokemukselta, heh!
muita "rajuja": reppureissaaminen vieraissa maissa yksin, benji-hyppy, kieltäytyminen kosinnasta, avantouinti, mämmin maistaminen ;)
Muuttanut ulkomaille kun ei pää kestänyt ryyppäämistä ja velkaantumista. Suomessa asuessani kännäsin viidesti viikossa ja sain ryyppyrahaa pullonkeruusta. Ulkomailla menin järkiavioliittoon tylsän ja kontrolloivan miehen kanssa koska se oli ainut vaihtoehto kadulle joutumiselle, petin ja jätin pari vuotta myöhemmin, rakastuin alkoholistiin joka onneksi sittemmin raitistui ja nyt olen menossa hänen kanssaan naimisiin.
Hulluinta tässä on se, etten missään vaiheessa rikkonut lakia, en pienintäkään.