Edelleenkin se on maskiSUOSITUS, ei pakko, ja suosituskin koskee vain tilanteita, joissa ei voi pitää turvavälejä
Joten maskipäiden on ihan turha mulkoilla vihaisesti, jos käy esim. ruuhka-ajan ulkopuolella kaupassa maskitta.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan ymmärrä miksi se on niin kauhean vaikeeta pienellä teolla suojata muita.
Alle 5 prosenttia on sairastanut koronan suomalaisista ja suurin osa hyvin lievänä. Järjen käyttö on sallittua.
Niin ja 688 on kuollut. Voit toki kertoa näiden kuolleiden omaisille kuinka helppo korona on sairastaa. Ilman suosituksia ja rajoituksia voisi laittaa luvun eteen helposti ykkösen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan ymmärrä miksi se on niin kauhean vaikeeta pienellä teolla suojata muita.
Tuo on sinun ajatuksesi. Maskittoman ajatus voi olla: sairastin jo koronan, olen sille immuuni enkä levitä sitä.
Mutta sitä ei kenenkään tarvitse kertoa sinulle. Tämä maskisuositus on kyllä lupa kiusaamiseen aika monella, huomaan.
Alle 5 prosenttia on sairastanut koronan suomalaisista ja suurin osa hyvin lievänä. Järjen käyttö on sallittua.