Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies hullu

Vierailija
08.12.2020 |

Kun sai psykopaattitestistä 19/24 pistettä ja yli 18 pistettä siinä tarkoittaa voimakkaita psykopaattisia piirteitä, voiko esim. pelkkä narsisti jo saada noin korkeat pisteet? 24 on siis se maksimimäärä mitä voi testistä saada.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä kilttejäkin psykopaatteja olemassa.

Sitäkö se on? Minä luulin, että ne on tavallista älykkäämpiä ja osaa laskea minkälaista vaivaa kannattaa nähdä. Hyödyn pitää ylittää haitat.

Millä logiikalla olisivat älykkäämpiä kuin muutkaan?

Vierailija
22/28 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitäkö se on? Minä luulin, että ne on tavallista älykkäämpiä ja osaa laskea minkälaista vaivaa kannattaa nähdä. Hyödyn pitää ylittää haitat.

Ei ne kaikki älykkäitä ole. Ne psykopaatit, jotka ylipäätänsä herättää toisessa epäilyjä ovat tyhmiä psykopaatteja, koska eivät osaa sitä peittää.

En sanonut että kaikki on älykkäitä. Sanoin että "kiltit" on todennäköisesti tavallista älykkäämpiä, koska ovat laskutaitoisia. Näiden arviointikin on täysin hoitavan tahon intuition varassa, koska ovat ikänsä näytelleet ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on psykopaatti eikä kukaan, joka häntä nähnyt, muttei kunnolla tunne, voisi ikinä arvata tätä. Parisuhteessa isäni kanssa on kamala alistaja ja tyranni ja äitinä kylmä, ankara ja tuomitseva.

Vierailija
24/28 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies tekee työkseen? Jollakin alalla tuosta on etua. Esim. kirurgi. 

Kaikki psykopaatit eivät ole väkivaltaisia sarjamurhaajia.

Myyntimies.

Ap

Toi kertoikin jo kaiken olennaisen. On psykopaatti.

Vierailija
25/28 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti on psykopaatti eikä kukaan, joka häntä nähnyt, muttei kunnolla tunne, voisi ikinä arvata tätä. Parisuhteessa isäni kanssa on kamala alistaja ja tyranni ja äitinä kylmä, ankara ja tuomitseva.

Psykopaattinaiset päätyy yleensä psykopaattimiesten kanssa suhteeseen, koska molempia viehättävät toistensa piirteet. Psykonainen tosin alistuu, toisinkuin psykomies.

Vierailija
26/28 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykopaattinaiset päätyy yleensä psykopaattimiesten kanssa suhteeseen, koska molempia viehättävät toistensa piirteet. Psykonainen tosin alistuu, toisinkuin psykomies.

Tätä tuskin voi näin yleistää? Omassa perheessä ihan toisinpäin, mun äiti ei alistu koskaan eikä missään eikä millekään. Hän ei myöskään koskaan ole väärässä (omasta mielestään) eikä koskaan pyydä anteeksi.

Vierailija
27/28 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa kilttejä psykopaatteja. Psykopaatilta puuttuu empatiakyky, eikä sellainen ihminen ole kiltti. Kaikki psykopaatit eivät ole mitään m*rhaajia, mutta se ei tarkoita, että he olisivat kilttejä. Kyllä he kohtelevat muita varsin kamalasti.

Vierailija
28/28 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psychcentral.com sivulta löytyy testi.

Ap

Onhan niitä kaikenmaailman nettisivuja ja kaikenmaailman testejä. Monet ovat potaskaa. Tuota Psychcentral sivustoa en liiemmin tunne, mutta sattumalta juuri tänään näin siellä idioottimaisen jutun. Tälläinen kuva:

https://pro.psychcentral.com/exhausted-woman/wp-content/uploads/sites/5…

Tälläisessä artikkelissa:

https://pro.psychcentral.com/exhausted-woman/2018/01/the-confusing-narc…

Nuo väittävät että tuo kertoo siitä miten narsisti parisuhteessa poistuu-palaa-poistuu-palaa. Mutta tuohan on täyttä potaskaa. Tuolla lailla narsisti selittää uhrinsa toiminnan, kun narsisti luulee uhrinsa olevan narsisti. Siis, tosiasiassa se paikallaan pysyvä kumppani on se narsisti joka väkivalloin pyrkii kontrolloimaan kumppaniaan eli uhriaan. Väkivallalla narsisti ajaa kumppaninsa pakoon. Myöhemmin kumppani palaa toivoen että he voisivat oppia olemaan yhdessä ilman väkivaltaa. Mutta se narsistihan ei tapojaan muuta vaan edelleen pyrkii väkivalloin kontrolloimaan kumppaniaan. Joten taas narsisti ajaa kumppaninsa pakoon.

Eli tuo artikkeli on narsistin kirjoittama, narsistin kuvittelema selitys sille miksi hänen kumppaninsa käyttäytyy oudosti, vaikka tosiasiassa narsisti väkivallallaan aiheuttaa kumppaninsa oudon käytöksen, kaikki johtuu narsistin kontrollintarpeesta. Eli tuo artikkeli on arvoton.

Psychologytoday.com nettisivusta minulla on paljon enemmän kokemusta. Siellä en muista liiemmin törmänneeni artikkeleihin joissa totuus on juuri päinvastainen kuin mitä artikkeli väittää. Eli en ole siellä muistaakseni liiemmin nähnyt artikkeleita joissa narsisti luulee uhrinsa olevan narsisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan