Onko mies hullu
Kun sai psykopaattitestistä 19/24 pistettä ja yli 18 pistettä siinä tarkoittaa voimakkaita psykopaattisia piirteitä, voiko esim. pelkkä narsisti jo saada noin korkeat pisteet? 24 on siis se maksimimäärä mitä voi testistä saada.
Kommentit (28)
Sinuna olisin varuillani... ei kuulosta luotettavalta mieheltä.
En olisi tuollaisen kanssa missään tekemisissä.
Riippuu testistä. Oliko psykiatrin käyttämä testi vai joku nettiversio?
Vierailija kirjoitti:
Nettiversio, mutta ei mikään huuhaa-testi. Siinäkin tosin korostettiin sitä, ettei testi ole kuin ns. viitteitä antava.
Ap
Mikä psykopaattitesti? Joku netin leikkitesti vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nettiversio, mutta ei mikään huuhaa-testi. Siinäkin tosin korostettiin sitä, ettei testi ole kuin ns. viitteitä antava.
Ap
Linkki?
Psykopaattihan ei ole hullu. Psykopatia on pahempaa kuin mielisairaus eikä sitä voi parantaa koska se ei tosiaan ole sairaus.
Ja kyllähän tuo nyt jotain ihmisestä kertoo vaikka vain nettitesti onkin.
Mikähän testi tuo on? Haren testiä itse ole käyttänyt. Täyttämiskriteereinä ei ole omat tunteet vaan todettu patologinen käytös elämän aikana. Eli pitää olla muitakin havannoitsijoita kuin itse ja testattavan kohteen oma versio asioista/ väittämät.
Psychcentral.com sivulta löytyy testi.
Ap
Onhan niitä kilttejäkin psykopaatteja olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Sitäkö se on? Minä luulin, että ne on tavallista älykkäämpiä ja osaa laskea minkälaista vaivaa kannattaa nähdä. Hyödyn pitää ylittää haitat.
Mitä mies tekee työkseen? Jollakin alalla tuosta on etua. Esim. kirurgi.
Kaikki psykopaatit eivät ole väkivaltaisia sarjamurhaajia.
En luottaisi muihin kuin psykiatrian erikoislääkärin tekemiin ja tulkitsemiin testeihin. Netissä pätevimmänkin oloiset testit ovat korkeintaan suuntaa antavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäkö se on? Minä luulin, että ne on tavallista älykkäämpiä ja osaa laskea minkälaista vaivaa kannattaa nähdä. Hyödyn pitää ylittää haitat.
Ei ne kaikki älykkäitä ole. Ne psykopaatit, jotka ylipäätänsä herättää toisessa epäilyjä ovat tyhmiä psykopaatteja, koska eivät osaa sitä peittää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies tekee työkseen? Jollakin alalla tuosta on etua. Esim. kirurgi.
Kaikki psykopaatit eivät ole väkivaltaisia sarjamurhaajia.
Myyntimies.
Ap
Vaikea kuvitella, että täysin normaali ihminen voisi saada noin korkeita pisteitä.